Interior
Așa cum era și normal, faceliftul a adus ceva mai multă grijă pentru interiorul lui GLC. Avem o serie de materiale care au fost îmbunătățite, iar designul zonei frontale a câștigat prin instalarea unui nou volan. Un volan cu inserții din aluminiu, cu zonă tactilă, adică fix ce găsim și pe celelalte modele din gamă. Este volanul care a debutat pe Mercedes-Benz Clasa S. Acesta îmbunătățește accesul la sistemele tehnologice.
Chiar dacă în multe locuri din habitaclu plasticul e moale și prietenos, eventual dublat de inserții metalice, sunt zone unde el a rămas în continuare destul de tare. Și finisajele sunt ușor perfectibile, însă în zone ascunse, cum ar fi partea inferioară a scaunelor sau a consolei centrale.
Spațiile de depozitare sunt în continuare generoase, iar la baza planșei de bord există un loc suficient de generos pentru telefonul mobil. Acesta vine cu încărcare prin inducție și, spre deosebire de multe alte mașini cu această funcție, GLC chiar poate încărca rapid în acest spațiu.
Pe locurile din spate pasagerii primesc suficient spațiu la nivelul picioarelor, indiferent de cum își setează scaunele pasagerii față. Și locul la nivelul capului este foarte bun. În portbagaj avem o capacitate de 550 de litri, o valoare generoasă pentru o familie cu patru membri. Raportat la concurența din segment, GLC este mai generos cu bagajele decât Volvo XC60, Lexus NX, Jaguar F-Pace și Alfa Romeo Stelvio. Culmea, BMW X3 și Audi Q5 oferă fix aceeași valoare de 550 de litri.
Antifonarea habitaclului s-a îmbunătățit, așa că o să fii bine izolat de zgomotele din exterior. La peste 120 de km/h apare un ușor zgomot de vânt.
Cocalareasca ca design ca toate Mercedesurile din ultimii ani. Ma rog ,parere personala, nu inteleg ceva,cum sa pui un diesel pe o caroserie de doua tone si sa ai doar 50litri rezervorul? Vad ca asta e noua fraiereala la toate marcile,sunt laudate cu volumul portbagajului imens dar tac toti malc cand vine vorba de roata de rezerva,in fapt lipsa spatiului pentru rezerva sau rezervoarele demne de clasa mini. Inca o data,50litri rezervor la 2 tone de masina(macar pentru america au bagat si ei un rezervor de 66l),chiar lux,sariti cu banii.