Tinuta de drum
Pentru GLC, directivele au fost clare: mașina asta trebuie să te facă să plutești. Nu că alte modele Mercedes-Benz nu ar fi capabile să facă asta. Însă, în cazul lui GLC s-a turnat ceva mai mult confort în rețeta finală, astfel încât mașina asta poate fi considerată etalon la acest capitol în segmentul SUV-urilor mijlocii premium.
Mașina mea de test a fost încălțată cu jante de 19 inch, însă chiar și așa trenul de rulare a absorbit foarte bine tot ce înseamnă denivelări sau gropi. Am ieșit și în afara asfaltului și comportamentul exemplar s-a păstrat. Setarea suspensiei este suficient de bine calibrată pentru drumurile de la noi.
Singurele slăbiciuni sunt trădate atunci când mașina trece cu viteză peste limitatoare de viteză. Puntea față transmite un șoc resimțit și în habitaclu.E posibil ca acest comportament să fie dat și de faptul că mașina venea echipată cu un pachet AMG, care presupune o suspensie ușor mai rigidă.
Altfel, în alte situații, suspensia este bine antifonată și nu transmite zgomote neplăcute în habitaclu.
Cât privește siguranța, GLC se achită cu bine și de această caracteristică, reușind să stea bine pe viraje și să se țină cu dinți de asfalt. Sau, mai bine zis, cu sistemul 4Matic.
Cocalareasca ca design ca toate Mercedesurile din ultimii ani. Ma rog ,parere personala, nu inteleg ceva,cum sa pui un diesel pe o caroserie de doua tone si sa ai doar 50litri rezervorul? Vad ca asta e noua fraiereala la toate marcile,sunt laudate cu volumul portbagajului imens dar tac toti malc cand vine vorba de roata de rezerva,in fapt lipsa spatiului pentru rezerva sau rezervoarele demne de clasa mini. Inca o data,50litri rezervor la 2 tone de masina(macar pentru america au bagat si ei un rezervor de 66l),chiar lux,sariti cu banii.