Interior
Chiar dacă a mai făcut unele compromisuri atunci când a venit vorba despre modelele sale care asigură intrarea în gamă, Mercedes a fost conștiincios atunci când a pus la punct GLC Coupe.
Interiorul poate fi oferit drept exemplu în segmentul premium, fiind extrem de bine lucrat și înzestrat cu materiale dintre cele mai bune. Vorbesc despre o mulțime de zone căptușite cu piele, inclusiv fețele ușilor și o parte din consola centrală, despre lemnul de frasin negru care apare pe planșa de bord și despre aluminiul oferit din abundență. Până și butoanele care acționează geamurile au un feeling care sugerează calitatea.
Interiorul este dominat de simplitate și minimalism. Ergonomia pare că nu o egalează pe cea de la BMW, dar este printre cele mai bune din segment.
Surprinzător pentru un SUV cu alură de coupe, care nu se vrea nicidecum familist, există o mulțime de spații de depozitare. În buzunarele portierelor încap chiar și sticle de doi litri, plus alte mărunțișuri. Cotiera este și ea generoasă, există un suport de pahare și spațiu pentru telefonul mobil.
Pe locurile din spate există loc decent la nivelul picioarelor și la limită la nivelul capului. Antifonarea habitaclului este foarte bună, singurele slăbiciuni fiind resimțite abia pe la 130 de km/h, pe autostradă, când urechea percepe un zgomot de vânt.
Portbagajul este la limita generozității cu cei 500 de litri ai săi. Range Rover Velar, Audi Q5 și Jaguar F-Pace depășesc cu mult valoarea lui GLC Coupe.
Hayonul acționat electric are o deschidere generoasă, însă înălțimea podelei ar putea fi incomodă atunci când transportați obiecte grele și ar trebui să le ridicați.
Arata ca dreq si GLE si GLC. Sunt groaznice...