Design
Recunosc că nu am fost niciodată un fan al SUV-urilor, când vine vorba de design. Cu atât mai puțin al SUV-urilor coupe. Am reușit să mă împac cu noua generație X6, dar diger foarte greu GLE Coupe și BMW X4.
Însă, în cazul lui GLC Coupe, totul pare ceva mai digerabil. Și, sincer, nu-mi explic de ce. Probabil sunt proporțiile mult mai echilibrate. Privit de afară, GLC Coupe nu pare mare. Ba chiar te miri, pentru că ești obișnuit cu fratele prea mare, GLE Coupe.
Există similitudinile clare cu celelalte modele din gama constructorului german. Mă refer aici la grila impozantă, la blocurile optice, la semnăturile LED frontale și posterioare.
De asemenea, linia posteriorului îți sugerează fără echivoc că te afli în fața unui SUV coupe, cu linii bombate, care îți atrag atenția chiar dacă nu ești un pasionat al fenomenului auto.
Cât privește mașina de test, trebuie să recunosc că pachetul AMG, cu tot cu jantele de 19 inch, a făcut ca GLC Coupe să arate foarte bine. Au mai fost și pragurile din oțel, care costă 470 de euro și care contribuie la aspectul de mașină 4x4.
Arata ca dreq si GLE si GLC. Sunt groaznice...