Tinuta de drum

4.5

Cât timp nu te îmbeți cu apă rece, știi că te afli la volanul unui van și nu al unui hot hatch, totul este sub control. Direcția este corectă, iar suspensia parcă o idee mai suplă, mai adaptată conceptului de MPV, decât în cazul Citan. Cu mașina goală, parcă scutură ceva mai puțin. Probabil lucrurile se ameliorează și mai mult odată cu adăugarea de persoane și kilograme.

Surprins plăcut de stabilitatea la viteze mari. Mă așteptam să experimentez o ușoară senzație de plutire, de relativitate. Clasa T oferă o senzație plăcută de „înrădăcinat” la viteze ridicate. Frânele și ele sunt fără reproș: iubesc mașinile la care nu am nevoie de o perioadă de acomodare cu dozarea pedalei. Este și cazul acestui T Class. Unul din lucrurile pe care nu mi le doresc la un test internațional este să par începător când vine vorba de frânare prin oraș.

Nu mă pot plânge nici de ruliu sau tangaj, pentru că sunt firești pentru un astfel de model. Un ajutor vine din faptul că este un model compact și consolele nu sunt exagerate: are masele grupate în jurul amprentei la sol a trenului de rulare.

  • DanG, miercuri, 28.12.2022 14:49

    Cred ca masina asta va fi folosita pe post de taxi in cele mai multe situatii.

  • nume, miercuri, 28.12.2022 16:51

    Esti sigur ca "doar Renault Kangoo a făcut o vizită pe la Euro NCAP"?

  • Ovidiu, joi, 29.12.2022 10:00

    Docker pe unde o fi ca preț,cred că se merita gândit încă odată dacă să îl mai cumperi