Motor / Transmisie
Să ne uităm mai întâi la ce găsim sub capotă. Este vorba despre un motor pe benzină turbo cu patru cilindri și o capacitate de 2.0 litri. Este rețeta clasică a segmentului mediu, cu resurse medii, pentru clientul mediu, care își dorește un minim de sportivitate, combinată cu eficiență.
Este un motor decent, cu un sunet plăcut la turații înalte. Un motor care se simte bine grație cuplului motor îndestulător: 300 de Nm. Vitalitatea este dată însă de turația joasă de la care începe plaja de cuplu: doar 1200 rpm. Pe lângă toate acestea mai punem la socoteală și 184 de cai putere.
Referindu-ne strict la ce livrează mașina punții spate putem spune că alegerea acestui motor este destul de fericită. Aveți suficiente resurse pentru o rulare mai alertă, iar situațiile în care mașina va părea submotorizată nu există.
Poate doar atunci când alegeți cutia automată cu șapte rapoarte, care se poate dovedi puțin confuză. Dacă în modul Comfort alternează liniar și plăcut treptele de viteză, în modul Sport sau în modul Manual comportamentul său este discutabil. Te poți trezi într-o treaptă de putere în care motorul urlă ca și cum ai fi pe circuit, dar sub tine nu se întâmplă mare lucru. Adică mult zgomot pentru nimic. Asta pentru că ieși din plaja de cuplu maxim.
Atunci când nimerește combinația perfectă, cutia scoate la iveală tot ce are mai bun versiuena C200. Și are suficient.
@Automarket: V-ati schimbat fotograful ? Face niste poze excelente :)