Interior
Interiorul noului C-Klasse Coupe nu se putea dezice de rafinamentul pe care l-a introdus în segmentul mediu fratele său sedan. Berlina a revoluționat și simplificat ergonomia, mizând pe un design complet nou.
Planșa de bord a devenit mai intuitivă, lucru valabil și în cazul coupe-ului. Iar gurile de ventilație circulare, cu aspect metalic, se simt parcă cel mai bine aici și contribuie la aspectul premium. Ca și inserțiile de lemn și aluminiu pe care le regăsești în restul habitaclului. Până și plasticul din zona inferioară este moale și plăcut la atingere. La toate acestea adăugăm o tapițerie din piele fină, perforată.
Cred că noul C-Klasse Coupe subliniază cel mai bine ideea de habitaclu premium. E suficient să urci la volan pentru ca simțurile tale să realizeze acest lucru.
Pe lângă ergonomia bună, coupe-ul oferă și un spațiu de stocare generos a telefonului, amplasat la baza planșei de bord. Buzunarele portierelor sunt însă ceva cam înguste și nu pot găzdui sticle mari. De altfel, cu excepția cotierei cu deschidere dublă, spațiile de depozitare nu sunt foarte numeroase.
Pe locurile din spate se pătrunde destul de greu, dar asta este explicabil în cazul unui coupe. Linia plonjată a caroseriei face ca și spațiul oferit la nivelul capului să fie destul de redus pentru un adult cu înălțimea de aproape 1.80 metri.
Portbagajul are o capacitate de 400 de litri și este destul de încăpător. Problema este gura mică de încărcare și faptul că ușa portbagajului nu se ridică foarte mult, în primă fază, ea fiind acționată electric. Și, credeți sau nu, am lovit de două ori cu capul atunci când am accesat portbagajul. Comparat cu ce oferă BMW Seria 4, noul Clasa C Coupe oferă un portbagaj mai mic cu 45 de litri, o diferență desul de importantă.
@Automarket: V-ati schimbat fotograful ? Face niste poze excelente :)