Mercedes-Benz Clasa C Coupe

C200 2.0 184CP Aut

Interior

4.5

Interiorul noului C-Klasse Coupe nu se putea dezice de rafinamentul pe care l-a introdus în segmentul mediu fratele său sedan. Berlina a revoluționat și simplificat ergonomia, mizând pe un design complet nou.

Planșa de bord a devenit mai intuitivă, lucru valabil și în cazul coupe-ului. Iar gurile de ventilație circulare, cu aspect metalic, se simt parcă cel mai bine aici și contribuie la aspectul premium. Ca și inserțiile de lemn și aluminiu pe care le regăsești în restul habitaclului. Până și plasticul din zona inferioară este moale și plăcut la atingere. La toate acestea adăugăm o tapițerie din piele fină, perforată.

Cred că noul C-Klasse Coupe subliniază cel mai bine ideea de habitaclu premium. E suficient să urci la volan pentru ca simțurile tale să realizeze acest lucru.

Pe lângă ergonomia bună, coupe-ul oferă și un spațiu de stocare generos a telefonului, amplasat la baza planșei de bord. Buzunarele portierelor sunt însă ceva cam înguste și nu pot găzdui sticle mari. De altfel, cu excepția cotierei cu deschidere dublă, spațiile de depozitare nu sunt foarte numeroase.

Pe locurile din spate se pătrunde destul de greu, dar asta este explicabil în cazul unui coupe. Linia plonjată a caroseriei face ca și spațiul oferit la nivelul capului să fie destul de redus pentru un adult cu înălțimea de aproape 1.80 metri.

Portbagajul are o capacitate de 400 de litri și este destul de încăpător. Problema este gura mică de încărcare și faptul că ușa portbagajului nu se ridică foarte mult, în primă fază, ea fiind acționată electric. Și, credeți sau nu, am lovit de două ori cu capul atunci când am accesat portbagajul. Comparat cu ce oferă BMW Seria 4, noul Clasa C Coupe oferă un portbagaj mai mic cu 45 de litri, o diferență desul de importantă.

  • ScorpyonVAG, marţi, 15.03.2016 10:34

    @Automarket: V-ati schimbat fotograful ? Face niste poze excelente :)

  • Asta da mertzan, marţi, 15.03.2016 12:37

    O masina de curvasarit

  • Scorpionul.negru, marţi, 15.03.2016 13:54

    Unul din cele mai frumoase Mercedes-uri noi mai accesibile. Spatele imi place mai mult ca la S coupe ! E mai finut.

  • xxx, marţi, 15.03.2016 17:19

    photo 9/31 bestiala :)

  • Alex Rs, marţi, 15.03.2016 19:07

    frumos review si f pertinent ,respect ! cat despre masina..spatele acela plonjat nu ma atrage deloc ,privita din lateral pare o struto-camila..nici o masina sport nici o limuzina..e un mix,cred ca Audi sau jaguar sunt mai reusite estetic decat acest model

  • lorinczi.thomas, marţi, 15.03.2016 20:18

    stopurile sunt in cu totul diferit fata de masina, arata neterminat spatele cu aceste stopuri, de ce nu o fi pus stopurile de la sedan?

  • Scorpionul.negru, marţi, 15.03.2016 20:51

    @lorinczi.thomas :))) sunt mult mai frumoase stopurile astea alungite decat asiaticele alea mici de pe sedan. Ai si tu niste gusturi....

  • ANDRUM, marţi, 15.03.2016 22:55

    Lexus Rc il bate la fundul gol pe aceasta copie ordinara baby S class .

  • Kirotractor, miercuri, 16.03.2016 09:29

    Test obiectiv, dar n-ar strica si-un pic de atentie la acordurile elementare - v. "O multiplicare a designului pe care l-am condamnat de fiecare dată"... cind de fapt MULTIPLICAREA designului trebuia condamnatA. ;-) Ontopic, coupe-ul C-Klasse imi pare o fuziune fericita intre clasic si modern ca linie... si Cx, iar versiunea de 184 CP testata-i taman buna pentru traficul din Romania - doar parerea mea subiectiva, normal. Probabil insa ca majoritatea acelora cu "doar" cca. 40K euro rezervati pentru o noua masina va opta pentru versiuni mai "practice", iar numai cei si mai solvabili vor alege C-Coupe-ul ca a doua masina (ori A5 sau Seria 4) in variante mai puternice.

  • ioi, miercuri, 16.03.2016 13:18

    0-100 in 7,3 sec ? Buna gluma asta.....in realitate si in teste abia scoate 8-9sec .Acelasi lucru ca si la Nissan GT-R .

  • roco, joi, 17.03.2016 00:21

    @ioi ai un link cu acele teste?Daca nu, sunt doar vorbe goale, rautacisme, cum ar zice un bun prieten. @ANDRUM right!Sure it does

  • Nelu.Pantofaru, luni, 21.03.2016 10:19

    42000 de EUR? Mi se pare putin, asta cred ca e pretul fara optionale, sigur asta este pretul final?

  • eu, marţi, 22.03.2016 13:44

    Greseala pret final!! Pretul minim al masinii doar uitandu-ne dupa poze este de 49716Euro. Pachet AMG 7G Tronic Vopsea: rosu Hyacinth Lemn frasin + tapiterie Piele ARTICO gri Crystal COMAND ONLINE (vezi pozele de interior cu ecranul marit) Scaune incalzite Sistem iluminare ILS la care cu siguranta au adaugat si alte optionale pe care e pacat sa nu le alegi daca iei masina asta, gen Agility Control, etc. Asa ca revizuiti pretul ca sa nu inducem in eroare lumea ;)