Mercedes-Benz CLA Shooting Brake

CLA220 CDI 2.2 177CP Aut
4.3
de Bogdan Mirică, Foto: Ciprian Mihai, luni, 17 august

Arta frumosului

Au spus că este cea mai frumoasă mașină compactă din lume, cel mai reușit design Mercedes din ultimul deceniu și chiar o adevărată mostră de curaj.

Eu nu l-am considerat niciodată așa. L-am considerat o mașină aparte, desprinsă de monotonia industriei auto și departe de a fi încorsetat într-un segment, inspirată de curajul diferitului și desenată după definiția frumosului.

Mercedes CLA Shooting Brake este o rețetă estetică perenă, un design fără termen de valabilitate stabilit.

Pornind de la această premiză am trecut dincolo de revoluția estetică pentru a vedea ce surprize mai rezervă familia de modele cu tracțiune față a constructorului din Stuttgart.

  • Boggdan, luni, 17.08.2015 12:20

    Mercedes CLA întotdeauna a fost cunoscut ca un model cu alura sportiva, iar această calitate nu este o excepție nici pentru varianta shooting brake.

  • Scorpionul_negru, luni, 17.08.2015 15:35

    Un singur cuvant pot spune. DRIC !

  • MB, luni, 17.08.2015 15:59

    Mie personal nu imi place masina. Din lateral pare cocosata, materialele interioare nu fac cinste MB si anumite tuse de design par fortate, as spune chiar stridente. Clasa A (nu conteaza ca e A, CLA, GLA) NU este un MB adevarat, sunt facute din materiale mai slabe calitativ pentru a nu se spune ca MB nu are modele in aceasta clasa. My 5 cents...

  • Tibi, luni, 17.08.2015 16:57

    De acord cu tine MB. Clasa A nu e un Mercedes. Dupa parerea mea Mercedes ar trebui sa fie doar clasa S si poate, poate clasa E si un SUV mare. Restul sunt intr-adevar jucarii de facut bani si de imagine (atat pentru Mercedes cat si pentru client). My 2 cents ... Spre deosebire de tine insa, mie imi plac si clasa A, si C, si restul.

  • Scorpionul_negru, luni, 17.08.2015 18:55

    @Tibi E class ? Glumesti ! Poate CLS ! Ala da. E-ul sa nu uitam ca in anumite tari e masina de pus pe taxi ! Mercedes-uri adevarate sunt CLS, S, AMG GT, SL, G, poate si GL. Restu sunt restu !

  • eu, luni, 17.08.2015 20:48

    De acord cu cei doi de sus, Mercedes ar trebui sa insemne : S class E si cateva suv-uri, asa cum procedeaza cei de la Lexus. Chiar ei au zis ca nu vor crea un rival pt CLA .

  • Mercedes e mercedes, marţi, 18.08.2015 10:32

    Bine că nu sunteți voi directori pe la Mercedes. Auzi cică doar S e mercedes. Ați mer sîn E Clasee ăla nou, de e taxi ”pe afară”? Sau c-klasse ăla de ”nu are treabă cu mercedes”. Vă uitați l aniște cifre pe hârtie/ecran și comentați aiurea. Mercedes e mercedes indiferent că e a,b,c,e sau s, când conduci unul, simți asta

  • MPT, marţi, 18.08.2015 19:58

    @Scorpionul-negru Pai tocmai de aceea E-class-ul este taxi in tarile civilizate, pentru confort si siguranta. Asa spui ca e taxi parca ar fi ultima categorie de din lumea auto. Nu comparam lumea civilizata la acest domeniu cu Romania.

  • andrei, marţi, 18.08.2015 21:32

    Nu o fi el Mercedes dar e departe de a fi VW sau Ford sau orice altceva de felul ăsta. Și e păcat că șefii de la Mercedes nu citesc comentariile de pe Automarket că sigur ar urca firma pănă la cer.

  • hazard, miercuri, 19.08.2015 12:20

    de mult timp nu am mai vazut o masina asa de frumoasa si inutila ca asta...

  • Tibi, joi, 20.08.2015 15:45

    ideea mea era ca oamenii cumpara Mercedes A, B, C si toata puzderia de modele pentru imagine, pentru ca se viseaza in S-class. La fel cum cumpara unii Mitsubishi Lancer de exemplu (exceptand STI), ca poate ii duce pe strada ca pe circuit. e o chestie pus snoaba si de orgoliu. Un mercedes mic nu are calitatea unuia mare (materiale, mecanica, inovatii). Si chiar de le-ar avea, o masina de lux e o masina mare. Bine, nu la fel de mare cat un Rolls Royce pentru ca aia e deja boala psihica. E amuzant cum se infoiesc toti in sustinerea unei marci auto pe care nu o detin.