Siguranta
EuroNCAP nu a izbit încă tancul german de barierele sale deformabile. Însă, având în vedere importanța imaginii acestui model pentru brand, punctajul ar trebui să fie unul maxim. Mai ales că, odată cu noua generație, Mercedes a introdus un pachet generos de sisteme de asistență.
Avem un sistem de frânare automată în caz de urgență, monitorizarea unghiului mort, recunoașterea semnelor de circulație, asistent împotriva răsturnării și un sistem care menține banda de rulare, dar frânează ușor cam violent atunci când depășești marcajul. S-a întâmplat în timp ce mergeam pe un drum național cu o aderență îndoielnică și trebuie să recunosc că mi-a dat ceva emoții.
-
Corocsenie Adrian, miercuri, 30.01.2019 13:53
@corsar La aproape orice masina, sunetul cand inchizi usa e diferit. Unele se aud deranjant, altele bine ! Nu ma mira.... ps. Masina asta chiar daca a ramas un tanck, tehnologia in exces pusa pe ea nu o va face nemuritoare ca pe inaintasii ei G-urile de pana in 2000.
-
dan_grc, miercuri, 30.01.2019 13:56
Probabil că acest G este singurul Mercedes testat de AM în ultima vreme care are un sunet corespunzător la închiderea ușilor, că doar nu era remarcat la clasa X. La acest preț n-ar trebui să existe materiale la interior mai puțin calitative, costă cât clasa S, nu cu aceeași motorizare, un S cu V8 ajunge pe la 150.000, dar cu 136.000 te lipești la un trei litri benzină.
-
Tatraurs, miercuri, 30.01.2019 15:06
Am mers cu vechiul G Amg. Era horror la condus dar accelera incredibil pe linie dreapta. Consumul in bucuresti era de 50l/100km(cinzeci). Avea autonomia mai mica ca la orice electrica de acum. Scump rau austriacul Puch.
-
adi_10, miercuri, 30.01.2019 16:30
24 consum in oras:)))))...mda, sunt fan Mercedes dar masina asta nu ma atrage. nici ca aspect, nici ca pret de achizitie si nici din punct de vedere al consumului. Ramane motorul, puternic dar de multe ori inutil. Imi iau un Mercedes E - Classe si imi mai raman vreo 60 - 70 de mii de euro sa imi mai cumpar ce vreau eu si sa merg unde vreau eu.
-
Corocsenie Adrian, joi, 31.01.2019 01:01
@adi_10 Cand esti mafiot nu mai gandesti asa. Asta e masina ideala pt. mafie ! La ei banii nu conteaza. Calculele cu consumul si intretinerea sau un eventual accident si pierderea a 150 de mii euro sunt fix pix ! Spune cate G-uri ai vazut pe net sau pe strazi si cine le conducea ? 95% mafia. 4% seicii de prin Emirate si 1% pasionatii care isi iau de la gura sa aiba un G.
-
danj, joi, 31.01.2019 09:55
evident masinile celor 5 comentatori valoreaza, toate, cat usa spate a unui G din nou apare fenomenul vulpe-struguri
-
@danj, joi, 31.01.2019 13:26
Dar dumneata ce masina ai ? Se comenteaza in functie de masina personala ?
-
danj, joi, 31.01.2019 13:54
nu se comenteaza functie de masinile detinute, dar ca sa comentezi despre g500 trebuie sa te dai cu el prima data si apoi sa vorbesti.
-
Jand, joi, 31.01.2019 17:47
A mai apărut un danj care crede că dreptul la opinie al altora trebuie să fie condiționat de propria lui opinie.
-
mm, vineri, 01.02.2019 07:31
basina suprema, o masina total inutila, a carui unic scop este sa gadile orgoliile imense ale caracterelor minuscule. Admirabil MB ca au reusit sa satisfaca acest sector de piata, dar as adauga ca totusi n-au avut curaj pana la capat, ar fi trebuit sa coste 500k.
-
keepcalm, vineri, 01.02.2019 09:12
Inutil “coteț” pt zona europeana, poate au succes in zona golfului persic, in state nici o sansa la succes, americani au si si “cotețele” lor scumpe si care nu sunt mici deloc
-
Corocsenie Adrian, vineri, 01.02.2019 14:51
@keepcalm Stai linistit ca vor cumpara Rusii si Albanezii flote intregi.
-
xxx, sâmbătă, 02.02.2019 17:12
Raman la părerea de dulap pe roti foarte scump! Exista cocalari suficienți ca s-o cumpere!
-
robert, sâmbătă, 23.02.2019 22:50
poate vechiul g63 avea o viteza maxima cu 10 km mai mare, cel nou ajunge la 250km/h
Sa inteleg ca v-a placut sunetul usilor...Curios!