
Interior
Prețul accesibil nu se reflectă în habitaclul noului MG HS hibrid. În partea superioară a bordului și a portierelor regăsești materiale moi, plăcute la atingere. Chiar dacă pielea nu este naturală, înlocuitorul găsit de marca britanică este calitativ și vine chiar și cu o serie de cusături contrastante.
Până și torpedoul este amortizat, un detaliu care lipsește de la multe modele mai scumpe.
Ce-i drept, în părțile inferioare regăsești plastic, dar este normal, până la urmă, și nici nu este foarte deranjant.
În ceea ce privește variantele de tapițerie, ai la dispoziție o piele ecologică în două nuanțe: negru și bej.
Majoritatea funcțiilor au fost preluate de sistemul multimedia, despre care vom vorbi mai încolo, astfel că numărul butoanelor fizice a fost redus la minim. Cele pe care le mai regăsești sunt acoperite cu un finisaj negru lucios, ceea ce înseamnă că, mai tot timpul, în aceste zone vei avea amprente și particule de praf. Să nu mai zic că, după un timp, vei observa zgârieturi fine.
Spațiile de depozitare sunt decente ca număr și dimensiuni, chiar în tunelul central ai două suporturi pentru pahare. Alte două regăsești în cotiera spate.
Pasagerii din față au spațiu suficient, iar scaunele sunt comode și sunt reglabile electric. În plus, funcția de încălzire este standard. Suportul lateral putea fi mai bun, ce-i drept.
În ceea ce privește pasagerii din spate, și ei au parte de materiale moi pe portiere. Spațiul la genunchi este decent, însă pasagerii mai înalți se vor plânge puțin de spațiul la cap.
Nivelul de echipare de top, pe care l-am testat noi, are un hayon acționat electric. Portbagajul are un volum de încărcare de 441 litri, sau 1.291 de litri dacă rabatezi locurile din spate.
Atât Toyota RAV4 cât și Kia Sportage stau mai bine la capitolul portbagaj. Dacă primul model care un volum de 580 de litri, cel de-al doilea se laudă cu 587 de litri.
Vai 90%protectie pasageri adulți? Cum se poate așa ceva , când francejii de la Dacie au reușit cu marele Duster doar 70%. Cum sa fi reușit chinezii o performanță cu 30%mak buna , in cifre absolute, fiindcă dragii mei diferente dintre 70 și 90 este exact de 30% daca luați de referință valoarea absolut penibilă atinsa de hipogeul industriei producătoare de mașini mioritice. Sictir Daicea. Rușinea națională. Huoo