
Tinuta de drum
Primele modele Mini erau destul de mici și aveau avantajul că se conduceau ca un cart. Adică aveau o direcție foarte precisă, care îi oferea celui de la volan toată încrederea de care avea nevoie pentru a aborda un stil de condus sportiv.
Cu timpul, Mini a crescut în dimensiuni însă nu și-a pierdut această trăsătură de caracter. Acum se conduce ca un cart mai mare, iar greutatea în plus (adusă de mecanismul plafonului retractabil) nu influențează foarte mult ținuta de drum.
Suspensia este destul de rigidă, astfel că după câteva sute de kilometri te vei resimți.
Pentru că puntea față primește multă putere, vei avea un fenomen de torque steer destul de pronunțat atunci când calci pedala de accelerație dintr-o dată, la viteze reduse. Reprezentanții companiei susțin că asta face parte din caracterul Mini, iar dacă vrei o livrare mai fluidă a puterii, există un asistent la demaraj, care reduce acest fenomen de torque steer.
Mie mi se pare doar un artificiu de marketing.