Pachet Complet
Oamenii au tendința să uite destul de ușor istoria, chiar dacă sunt afectați direct de ea. E atât de evident, chiar și în România, unde politicienii cu pete uriașe în cazier ajung să fie aleși din nou în funcții de conducere.
Dacă întrebi astăzi oamenii pe stradă cine cred ei că a fost primul producător de mașini electrice în volume mari, cel mai probabil Tesla va fi pe buzele multora. Ei bine, puțini își mai aduc aminte că Nissan a fost unul dintre deschizătorii de drumuri în acest sens.
În 2010, Nissan Leaf devenea prima mașină electrică produsă în numere cu adevărat mari, la fel ca orice alt model electric. Au trecut 13 ani, iar Nissan a învățat multe lecții valoroase de-a lungul timpului, lecții pe care acum le-a transformat într-un produs cu adevărat special și competitiv.
Astfel, în ton cu vremurile, a fost adus pe lume Nissan Ariya, un SUV adevărat, care include toată tehnologia pe care o are de oferit producătorul japonez. După trei zile la bordul ei, o să raportez tot ce am învățat despre Ariya Voi încerca să vă explic de ce merită atenția voastră într-o lume dominată de știri despre Tesla.
- există ceva ruliu pronunțat în viraje - direcția nu este foarte precisă - refuză cu desăvârșire să-ți ofere informații despre suprafața de rulare dupa toate astea rezulta un 5 stele doar pentru ca: - se mișcă decent pe viraje și chiar (???) și în linie dreaptă - absoarbe impecabil gropile și alte denivelări ale asfaltului poate ca ar trebui sa se faca distinctie intre comportament in viraje/condus sportiv (unde suck big time) si comportamnetul in urban/viteza mica (unde e sufragerie pe roti). ...dar 5 stele nu cred ca merita