Interior
Spre deosebire de Juke-ul testat în Barcelona, cel cu care m-am plimbat pe drumurile de la noi avea un interior mult mai viu. Diferența era făcută de materialul și culorile folosite pe planșa de bord. În cazul Juke-ului de la testul internațional, planșa de bord era îmbrăcată în Alcantara. În cazul Juke-ului autohton, bordul a fost îmbrăcat într-o piele sintetică, moale, de culoare portocalie. Tratamentul era extins și la nivelul portierelor.
Este o îmbunătățire considerabilă față de vechiul Juke, Nissan reușind astfel să „îmblânzească” părțile bordului cu care interacționezi mai mult. Bineînțeles, nu totul e roz. Sunt în continuare zone ale bordului cu plastic tare, mai ales în partea inferioară. Nissan a adus îmbunătățiri și la nivelul scaunelor, care pe versiunile de top par inspirate din mașinile de competiție și au și boxe integrate la nivelul tetierei.
Ergonomia rămâne una foarte bună, întrucât Nissan s-a opus curentului actual și a ținut cu dinții de butoane. Butoane pentru operarea sistemului multimedia, pentru climatizare și pentru instrumentele de bord. Inserțiile portocalii se prelungesc și pe consola centrală, unde există acum un spațiu pentru depozitarea telefonului mobil, fără încărcare prin inducție. Inserțiile portocalii există și pe scaune, care vin cu o tapițerie colorată, gata să seducă publicul feminin.
Una dintre cele mai importante îmbunătățiri poate fi observată doar dacă decizi să te așezi pe al doilea rând de scaune. În vechiul Juke, pe locurile din spate se putea călători doar pe distanțe mici. Nu erau tocmai confortabile. Spațiul la nivelul genunchilor era lamentabil. Acum, Nissan a revizuit totul. Și asta pentru că noul model a crescut în dimensiuni. Și nu neapărat în lungime și lățime, ci mai ales în ampatament. Sunt 10 centimetri în plus între roțile față și cele spate. 10 centimetri care fac destul de confortabilă bancheta din spate. Spațiul pentru genunchi măsoară acum aproape 60 de centimetri. La nivelul capului e loc decent.
Și surprizele plăcute nu se opresc aici. Dincolo de hayon, Nissan m-a făcut să uit de portbagajul vechiului Juke. Ai cu 20% mai mult spațiu pentru bagaje. Capacitatea a crescut de la 354 la 422 de litri. E o valoare demnă de segmentul compact, peste ce oferă de obicei SUV-urile mici, dar la același nivel cu Renault Captur, Opel Crossland X și Citroen C3 Aircross. Seat Arona și Skoda Kamiq au dimensiuni ușor mai mici, iar Ford Puma și Peugeot 2008 par a fi campionii segmentului.
pret de pornire 17000 pret model testat inca jumate nu e afacere portbagaj preancapator motorul vibreaza sistemul multimedia lasa de dorit un altul suspensia zgomotoasa