Tinuta de drum
Nissan Juke a fost mereu alternativa mai țeapănă a segmentului. Adică și-a propus o ținută de drum ceva mai rigidă, încercând să ofere clienților săi nu doar un design unic, ci și o plăcere mai mare de a conduce.
Într-un segment în care toți rivalii se întreceau la capitolul „care se înclină mai mult pe viraje”, de dragul confortului, Juke a găsit o mulțime de adepți. Iar noua generație continuă moștenirea, pentru că beneficiază de o ținută de drum la fel de rigidă.
Nu vă imaginați că Juke nu manifestă ruliu pe viraje. El există, însă nu atât de sesizabil și de nesigur ca în cazul altor rivali. Motiv pentru care Juke o să te îndemne să abordezi unele viraje cu mai mult curaj. Direcția devine precisă mai ales atunci când selectezi modul Sport.
Noua generație a adus, după cum spuneam, și o rigiditate mai mare a caroseriei. De asemenea, avem o direcție care minimizează efortul și un control mai bun al resurselor pe puntea față. Din păcate pentru cei care doresc asta, Juke nu poate fi comandat cu tracțiune integrală.
În traficul urban, Juke o să trădeze unele slăbiciuni în absorbirea gropilor și denivelărilor, mai ales dacă alegeți noile jante de 19 inch.
Pe naiba deschizator de drumuri Juke in 2010 - de vreo 3 ani era prezent in segmentul SUV-uri mici Suzuki SX4 / Fiat Sedici cu caracteristici chiar mai bune in comparatie cu Juke...