Nissan Juke

Design

4.5

În momentul debutului său pe piață, în urmă cu nouă ani, Juke era o mașină care sfida orice logică de design. Era dovada că japonezii se aruncaseră cu capul înainte și riscaseră tot într-un segment necunoscut. Asta le-a adus pionieratul în segmentul mic. Cât privește designul, Juke a fost o mașină pe care o iubeai sau o urai.

Mulți dintre noi ne-am așteptat ca a doua generație Juke să revoluționeze din nou, să se arunce din nou în brațele necunoscutului estetic. În schimb, Nissan a gândit pragmatic și a preferat să rafineze formele neobișnuite ale lui Juke. Așa că am ajuns din nou la o rețetă care își dorește o adresabilitate cât mai largă.

Chiar și cu această decizie, Juke rămâne unul dintre cele mai ciudate modele din segment. În sensul bun al cuvântului. Și nu pierde elementul cu care i-a convins pe majoritatea vechilor săi clienți: designul nonconformist. Partea frontală păstrează blocurile optice rotunde, completate acum de o semnătură luminoasă diurnă sub forma literei Y. Nu lipsesc elementele cromate și grila sub forma literei V, specifică modelelor Nissan.

Jantele pot ajunge până la 19 inch, iar acoperiul poate fi comandat în trei culori distincte: roșu, gri și negru. Pentru cei care își doresc mai multă personalitate pentru mașina lor, Nissan pune la dispoziție nivelul de echipare N-Design, care permite alegerea unor combinații de culori aparte. Cei de la Nissan susțin că sunt 20 de combinații între culorile de caroserie și cele de interior.

  • mircea1380, vineri, 18.10.2019 12:49

    Pe naiba deschizator de drumuri Juke in 2010 - de vreo 3 ani era prezent in segmentul SUV-uri mici Suzuki SX4 / Fiat Sedici cu caracteristici chiar mai bune in comparatie cu Juke...

  • Scrooge, vineri, 18.10.2019 12:56

    De mult nu am mai avut ocazia sa vad un model nou si sa nu am nimic de comentat :)

  • ACE - Craiova, vineri, 18.10.2019 13:07

    Impresionanta cresterea portbagajului la modelul NISSAN Juke fata de generatia precedenta. Pe mine nu m-a impresionat niciodata acest model chiar daca parea ceva deosebit fata de celelalte masini - mai mult sau mai putin urbane - de pe strada. P.S. Sa nu uitam insa de TOYOTA Urban Cruiser (2009). O masina cu un succes modest dar premergatoare totusi lui NISSAN Juke..... https://www.autoevolution.com/toyota/urban-cruiser/

  • adi_10, vineri, 18.10.2019 13:15

    Si daca te uiti la motor si daca te uiti la exteriorul masinii si chiar la interior, se vede cu ochiul liber ca este o masina facuta pt doamne si domnisoare. motor mic, interior "funny" si exterior atragator.

  • Marius Filipescu, vineri, 18.10.2019 13:35

    Eu as opta pt 1.6 N/A 94 CP decat 1.0 turbo. Interiorul este in sfarsit in pas cu "moda tabletelor", mult mai modern fata de cel anterior cu ecran 2 DIN. Daca ofera si suspensie independenta pe puntea spate, este o varianta pe care nu as ignora-o la achizitie pt oras .

  • dan_grc, vineri, 18.10.2019 14:37

    Nu arata rau, dar Nissan in general a devenit cel mai neatragator brand japonez, nu-ti spune nimic gama lor, in afara de GT-R.

  • Geany, vineri, 18.10.2019 16:42

    Nu arata rau deloc , intreaga gama Nissan a devenit chiar atragatoare . Daca ar fi ceva care mi s-ar parea neatragator atunci BMW ar fi acela, nu-ti transmite nici o emotie gama lor, in afara de I8 .

  • mircea badea, vineri, 18.10.2019 17:38

    mda..moda manelistica..

  • gica contra'riatu, luni, 21.10.2019 09:58

    @mircea1380 In 2010 exista pe piata,inca din 1999,in premiera absoluta pentru aceasta clasa,HONDA HR-V:din pacate,productia a incetat in 2007,pentru a fi reluata,poate si datorita succesului altor producatori,in 2015.