Aliniere
Privind de la distanță, ai putea crede despre producătorii japonezi că sunt cei mai conservatori de pe piață. Desigur, asta dacă arunci doar o privire superficială peste ceea ce au de oferit, dar nu de puține ori aceeași japonezi s-au dovedit a fi inovatori și deschizători de drumuri.
O companie japoneză a fost prima care a introdus pe piață un hibrid convențional care chiar funcționa undeva la sfârșitul anilor 90. Astăzi, toată lumea oferă hibrizi de toate felurile pe orice tip de caroserie.
Tot o companie japoneză a fost prima care s-a gândit că ar bine să ofere un crossover de dimensiuni mici, imediat după ce lansase cel mai popular crossover compact din industrie, Qashqai. Da, ai putea spune despre Nissan și al său Juke că au pavat drumul pe care pășesc acum multe modele din același segment.
Prin urmare, deși acel aparent conservatorism al japonezilor se vede pe anumite mașini, mai ales când vine vorba de design, Juke a fost întotdeauna fiul rătăcitor, răzvrătit și nonconformist al companiei din Yokohama.
Astăzi, Juke lasă puțin spiritul rebel deoparte și devine disponibil și cu o motorizare hibridă, în ton cu vremurile pe care le trăim. Așadar, completează rețeta începută în 2010 și aduce modelul subcompact în anul 2022.
PREZENTAREA VIDEO A MAȘINII TESTATE ÎN ITALIA
Nici la precedentul model fața nu era foarte atractivă, dar la noul model farurile parcă sunt din alt film, sunt singurele elemente rotunde din toată arhitectura mașinii. În altă ordine de idei, din ceea văd că "În total, mașina se poate baza pe 143 CP și un maxim de 148 Nm cuplu.", înseamnă că are cuplu cam cât un Stepway cu CVT, care are cuplul cel mai mic din gamă, respectiv 142 Nm, dar stă foarte bine la cp.