Motor / Transmisie
Dacă la începutul anului Mircea a mers în Croația alături de un Nissan Micra echipat cu motorizarea pe benzină de 89 CP, a venit vremea să încercăm și un propulsor diesel. Singura opțiune pe motorină este cea de 1.5 litri dCi 90. Sunt convins că sunteți familiarizați cu acest motor, întrucât el este oferit atât în gama Renault, cât și în gama Dacia. Cei 90 de cai putere sunt livrați la 4.400 rpm, iar cuplul motor maxim măsoară 220 Nm și este disponibil începând cu 2.000 rpm. Resursele agregatului diesel sunt scoase în evidență prin intermediul unei transmisii manuale cu 5 rapoarte.
Nissan Micra este un model de clasă mică, iar performanțele motor-transmisie ar trebui privite prin lupa orașului, pentru că acolo se simte el cel mai bine. Fâșneț din cale-afară, Micra se comportă admirabil în traficul din oraș, iar motorul de 90 CP începe să gâfâie baritonal după 3.000 rpm, semn că trebuie să iei atitudine și să mai schimbi o treaptă. Transmisia este etajată corect, treptele trei și patru fiind suficient de lungi pentru reprizele de accelerație uzuale. Totuși, la drum lung ar fi fost necesară și treapta a șasea.
N-am inteles de ce nu faceti voi un 0-60km/h si o franare de la 100-0km/h ...n'ati fi primii....dar ar fi o informatie binevenita