Nissan Pulsar
Tablou de război
Privit de pe margine, segmentul compact seamănă de multe ori cu o scenă din desenele lui Paul Nash, un artist englez care şi-a descoperit talentul pentru pictura militară pe frontul de vest al celui de al doilea Război Mondial.
Principalii rivali vin, ca şi atunci, din Germania, însă există forţe suficient de puternice care să le ţină piept. În tot acest tablou complex, cu favoriţi, cu perdanţi, cu învinşi, cu victorioşi, există şi modele aruncate proaspăt în vârtejul luptei, mai mult sau mai puţin pregătite pentru ce urmează să întâlnească aici: exigenţele şi concepţiile publicului european.
Nissan Pulsar este unul dintre noii veniţi, unul dintre bobocii segmentului compact, gata să arunce în luptă tot ce l-au învăţat japonezii. De data aceasta, contrar adevărului istoric, împotriva nemţilor.
Citeste si
-
4.5/5Am testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.3/5Am testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Ford Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.4/5Am avut ocazia să conducem noul Volkswagen Golf GTI facelift chiar acasă la el, la Wolfsburg. Pe scurt, Golf GTI este în continuare definiția hot hatch-ului. Dezbatem subiectul pe larg în rândurile care urmează. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
4.5/5Am călătorit la Russelsheim, locul de baștină al celor de la Opel, pentru a face cunoștință cu noua generație Grandland, nava amiral a germanilor. În premieră, Opel Grandland a primit și o versiune electrică. Desigur că noi pe aceasta am luat-o la test, pentru a vedea cum s-a transformat Opel Grandland și cum vrea să se ia la trântă cu rivalii. Până la urmă, Grandland este un SUV compact de segment C, unul din cele mai competitive segmente din industria auto. Citeste tot
-
Bombardierul, miercuri, 22.04.2015 10:43
ERATA Totusi destul cam scumpa, raportand la motorizarea de aspirator 1.2 . Deja intram lejer in segmentul limuzinelor medii, mult superior clasei compacte si ca spatiozitate, rafinament, tren de rulare, samd.
-
Lache, miercuri, 22.04.2015 11:37
Ceva se intampla cu japonezii.Au inceput si ei sa puna motoare mici si cu turbine pe masinile lor.Deocamdata nimeni nu stie cat de fiabil este acest motor.Pardon,am uitat.Totusi exista unul care stie.
-
joe21, miercuri, 22.04.2015 12:02
La disign, parca e o masina deja imbatranita,faruri, stopuri,interior/bord "cuminte," parca nimic sa-ti ia ochii! Un turbo "mititel", performante normale,fata de concurenta, si consum real nu chiar la fel de "mititel"!Ce motive raman sa ma faca sa iau asemenea masina? Daca ma uit si la pretul la revizii renoult/nissan ma las pagubas...! A!!! uitasem...si daca as avea banii)))
-
Bombardierul, miercuri, 22.04.2015 12:08
@joe21 Consumul de combustibil scris in fisa tehnica, nu a fost niciodata ''real'' , la nici un constructor. Sunt doar niste simple strategii de marketing, care sa te faca sa o cumperi. In rest de acord, scumpa pentru clasa asta, daca ne gandim ce platforma are :))))
-
Pana, miercuri, 22.04.2015 16:06
Automarket, sa vedeti ce va umplu fanii Aliantei "frigiderele cu carne ca ati indraznit sa-i dati acestei masini 4 stele. "Incapabililor! Nu stiti sa testati o masina buna." :))
-
Andy, miercuri, 22.04.2015 16:06
Masina pare ok insa doar atat. Interiorul e mai de 2009-2010 decat de 2014-2015...iar pretul e maricut pentru piata europeana ceea ce se va traduce prin vanzari foarte mici. Nu va reusi figura frumoasa pe care o face Qashqai in clasa lui. Insa faulturile respective sunt clare. La toamna apare Megane 4 care va produce vanzari considerabile si care normal, fiind european trebuie sa reprezinte stindardul aliantei Renault-Nissan in ceea ce priveste clasa compacta europeana. De aici micile neajunsuri...
-
TD, miercuri, 22.04.2015 16:06
O masina corecta din punctul meu de vedere. Tipic japonez,e bine inchegata / asamblata, are putere suficenta pentru drumurile din Romania, iar consumul e foarte rezonabil pt o compacta pe benzina cu 115cp. E placuta, nu zgarie retina, dar va intreb, daca asta e imbatranita estetic, Golf cum este? Din cate vad eu unii au frustrari impotriva aliantei Renault-Nissan in general. Destul de abstract as zice. Parca suntem la fotbal, fiecare cu echipe diferite. Hai sa scandam lozinci doar de dragul de a arunca cu rosii in echipa adversa. Hilar.
-
LauCalin, miercuri, 22.04.2015 16:07
Chiar as vrea sa stiu motivul pentru care mi-a fost sters comentariu. Ce a fost atat de deranjant? Faptul ca mi-am spus o parere fara jigniri si fara injuraturi? Bine ca pe alea le pastrati. Deci va rog sa-mi spuneti cu ce am gresit. V-as si multumit daca o faceti.
-
Lache, miercuri, 22.04.2015 16:07
@TD, dar Corolla 11 cum ti se pare? Ai vazut motorul?Motor classic cu VVT.Sau cum dracu ii mai zice.Nimic mai banal.Si Swift are motor classic cu vvt.Oricand preferSuzuki decat o tanara Toyota.
-
@joe21, miercuri, 22.04.2015 16:07
Nissan? Pret la revizii ridicat comparativ cu ce?? Cu Dacia sau Opel? Poate. Cu Vw, Skoda, Toyota sau Mazda, nu prea cred !
-
mowgli, miercuri, 22.04.2015 16:07
Avand in vedere ca exta-urban consuma cat o limuzina cu 6 cilindri din anii 90, mai grea si cu mai multi cai putere, eu nu sunt impresionat. De aratat nu arata rau, cineva s-a si gandit sa deseneze masina asta, nu doar sa scoata o bucata de tabla pe roti. Apreciez asta.
-
LauCalin, miercuri, 22.04.2015 16:07
Poate ma credeti nebun, dar mie imi place cum arata. Designul exterior mi se pare o cale de mijloc intre plictisitorul design de Golf si impozantul design de Focus sau Corolla. Plansa de bord mi se pare ca sta f bine la ergonomie. Totul este acolo unde te-ai astepta sa fie. Chestia asta imi aminteste de Golf. Totusi pretul e putin cam mare. Dar din cate stiu in general Nissan are oferte foarte bune si discounturi substantiale mai mereu. Poate ca s-au inspirat de la Renault care se pricepe de minune la asa ceva.
-
1, miercuri, 22.04.2015 16:15
O sa vedem cate vor fi pe strazile din Ro. la anu. Avand in vedere ca la Nissan cam orice piesa de inlocuit vine numai pe original + preturile afisate, cred ca vor numara vanzarile modelului pe degete.
-
LauCalin, miercuri, 22.04.2015 16:20
Cineva de la site si-a facut de cap. Mesajul meu de mai sus l-am postat cam acum o ora si a fost sters. Apoi s-a razgandit si l-a pus ultimul. Asa e cand esti pe tarlaua altuia:)))
-
mowgli, miercuri, 22.04.2015 16:27
@laucalin, cred ca sunt ceva probleme de ordin tehnic. Eu am postat un comentariu ca de obicei, fiind logat. A aparut ca fiind de la user-ul meu, dupa cateva minute aparea de la un user 'mowgli" dar nelogat, fara cont practic. La fel si Dan_GRC. Cred ca Nedelcu o fost pe la Biserica si ne-o bosconit!
-
mircea, miercuri, 22.04.2015 16:34
@LauCalin, @mowgli Domnilor, am vrut să şterg un comentariu, dar din greşeală am bifat "all" şi am dat delete. Deci e vina mea. Am îmbătrânit şi eu, e prima dată în ultimii 9 ani când se întâmplă asta. Anyway, am recuperat între timp introducând manual toate comentariile şterse. Normal, cu numele userilor delogaţi. Sorry for that. Sper că nu am blocat discuţiile :)
-
mowgli, miercuri, 22.04.2015 16:48
@Mircea nici Armageddon-ul nu ar putea bloca discutiile astea intense dar absolut infantile si inutile :)) Cu sau fara useri, suntem perfect capabili sa discutam off-topic si sa ne injuram ;)
-
Andy, miercuri, 22.04.2015 16:50
@1 deja am vazut luna trecuta 2 prin Bucuresti si sincer nu circul prea mult pe afara :-)
-
Bombardierul, miercuri, 22.04.2015 17:40
@mowgli, De acord cu tine, consuma cat o limuzina cu 6 cilindrii in V aspirata , si mai multi cai putere , mai grea si mai veche. Dar ai uitat esentialul, TOATE motorizarile T/A consuma mai mult sau cat un motor N/A de cilindree mult mai mare si cu mai multi cp. Iar performantele sunt tot slabe, pai hai sa iti spun de ce. Sa comparam ( ca tot suntem la un test cu Nissan ) , sa zicem : > Nissan 370Z - 3.7 v6 328 cp VS >Audi S3 2.0 TFSI 300 cp L4 ( cilindrii ) > Acceleratia este aseanatoare > 5,3 sec la 370Z si 5,3 sec la S3 , DAR hai sa ne inchipuim, un drag race de la ''0'' la viteza maxima , pai trebuie sa fi beat sa te pui cu un V6 de aproape 350 cp . Audi S3 cand ajunge in a 3-a, a 4-a ...aproape de turatia maxima ( sa zicem 6,500 ) , se deschide wastegate-ul, fiind prea mare fluxul de gaze , turbina invartindu-se la turatie aproape maxima, scade puterea si cuplul. Cel din 370Z va avea 6 pistoane ( care nu mor ) in redline, exista o scadere, dar e mai mica fata de motorul turbo . Iar daca nu s-ar deschide wastegate-u la ala turbo, ar creste presiunea gazelor in galeria de emisie, creste temperatura, și daca pleaca la peste 900-950 grade, deja e ''PA'' .
-
dan_grc, miercuri, 22.04.2015 20:01
@Bombardierul Blower, tu esti?
-
Bombardierul, miercuri, 22.04.2015 21:25
@dan_grc, nu prea am inteles bine. Cine-i ''blower'' ? Sau halucinezi ? In sfarsit. Poate ne ''documentezi'' si pe noi ''astia mai prostii'' cu niste date tehnice, si ne explici cum functioneaza un motor turbo si dc ''consuma mai putin''. GRESIT. Consumul e mare la turbocompresate, de exemplu la Megane GT, 1,4l 130 CP in teste oficiale , nu s-a putut scadea sub 8 la suta mediu, oricat s-au straduit bloggerii. Pai cu 1,6 GDi de la Hyundai, au scos si 5 la suta mediu . La putere comparabila evident. De ce ? Pai BAH, turbina sufla aer, iar la cantitatea surplus de aer se injecteaza surplus de benzina iar asta inseamna consum ridicat de benzina. Capisci ? Eu am un Golf 7 1.6 turbo-diesel 105 CP si pana intra turbina in turatie de cuplu ma cam rog de el. Noroc ca turbina intra in cuplu maxim (250 Nm) repede, pe la 1500 ture si de aici e alta viata; trage foarte bine, e sprinten. Problema e cu consumul; motorul e departe de economia de carburant cu care e laudat de Volkswagen. Masina o folosesc exclusiv in oras (am vreo 3000 km in aproape un an),in Bucuresti si consumul urban real, la pompa nu mi-a scazut niciodata sub 10,3% vara si 12% pe vremea asta ( ceva mai racoroasa ) fata de 7,6 l cat zice producatorul. Deci ?
-
zarnesteanu, miercuri, 22.04.2015 21:41
@Bodgan Mirica, M-ai facut sa zambesc pe ziua de azi :):) Ultimele 4 randuri de la sectiunea "Interior" sunt superbe. "Pe locurile din spate pot călători fără probleme la nivelul picioarelor şi al capului, trei adulţi. Este, probabil, cel mai încăpător portbagaj din segment." Deci toata masina e cam la nivel de portbagaj incapator :):):) Man, I love it! Nici eu nu puteam s-o zic mai bine. @dan_grc. Tot asa ma gandeam s ieu. Mai ai putina rabdare si o sa vezi ce se intampla cand waste-gate-ul ala n-o sa se deschida la timp. Doua-trei postari si "PA". :):)
-
1., miercuri, 22.04.2015 21:46
@Andi Da, poate prin București. În zona mea Brăila -Galati nu am văzut niciuna pe viu până acum. Iar eu circul oleacă.
-
Catalin, miercuri, 22.04.2015 21:55
si am ajuns la preturi: Golf 1.6 TDI -105 CP adica mai chel ca Basescu, cat a costat ? 19.785 Euro - 1000 Euro sa ajungi la benzina= 18700 plus: jante aliaj doar de 15 (rusine VW !) la 475 Euro, climatronic 200, Blind Spot (care-mi baga automat Park Pilot) la 870 Euro, camera video Rear Assist (care-mi baga automat Cotiera fata - rusine ! si Navigatie) la 1191 Euro, cruise control 390, faruri bi-xenon (ca nu avem LED !) la 898 Euro si volan piele (asa de bun augur !) la 165 Euro. TOTAL = 23128 Euro. Sper ca sunteti informati (asa sta bine unor cunoscatori finutzi) ca toate aceste optiuni la Golf sunt standard pentru japonezul "Tekna". Cat de scump mai este acum Pulsarul ?
-
mowgli, miercuri, 22.04.2015 21:56
@Bombardiere (Blower) zici ca habar n-ai cine-i Blower, pui punct, dupa care incepi cu "ai idee cum funtioneaza o turbina ?" adica exact ticul verbal de care sufera Blower :)) Anyway, lasa povestile cu turbina, ca nu-i chiar asa cum spui tu. De fapt, debitezi, ca si Blower. Odata cu turbina se reduce si cilindreea si greutatea motorului, factorii astia ii iei in calcul ? se pare ca nu. Stiai ca turbinele sunt folosite tot mai mult, tocmai pentru a intampina reglementarile de consum si noxe impuse de guverne ? Daca Golf-ul tau 1,6 diesel consuma cat un BMW 535d sau o Alfa Romeo 166 2,4 JTD de 15 ani, eu zic sa mergi la un service.
-
Bombardierul, joi, 23.04.2015 01:22
Sa o luam pe rand, inca odata , nu stiu cine e ''blower'', aveti imaginatie bogata. @zarnesteanu, se scrie ''wastegate'' ( fara cratima ) nu waste-gate. La ''blow-off'' se baga cratima......... Nu esti eligibil domeniului de fata, te-ai facut singur de coco. @mowgli, copchile tu iei in calcul ca la sarcina maxima se injecteaza mai multa benzina pentru a realiza un efect de racire in cilindrii? Dar de raportul aer/benzina stiai ca trebuie sa fie constant ? Stiai ca turbina, in evacuare restrictioneaza flow-ul, si creaza un efect de back-pressure ? Stiai ca ca turbina e pusa pe evacuare, iar pentru a raci aerul suflat in motor trebuie montat intercooleru - care de fapt este O ALTA in restrictie doar ca de data asta Nu in evacuare, dar in admisie? Stiai ca turbina e unsa cu ulei, iar dupa ce faci cateva liniute nu e bine sa opresti motoru si trebuie sa lasi sa circule uleiul pana se raceste turbina ? Si acum cateva aspecte din teste americane pt cultura ta generala ( sper ca stii engleza ) : ''Final EPA fuel-economy estimates for the CTS-V are pending, but Cadillac tells us it fully expects the super-sedan to avoid the gas-guzzler tax. BMW M5 and Benz E63 AMG owners aren't so lucky''. ''Compared to the recorded soundtrack BMW plays through the M5's audio speakers, the symphony of LT4 noise Cadillac pumps through the CTS-V's noise-makers is real. Sure, it's electronically boosted, but the sound is relayed live from an underhood microphone. Our long-term CTS Vsport sedan has the same setup, and it's truly an enhancement rather than an embellishment'' PS: Tu poti sa spui ca sunt si Basescu, nu ma supar. Aveti imaginatie bogata.
-
Bombardierul, joi, 23.04.2015 01:33
ERATA Audi A3 2.0T, consum de v6 > 20MPG ....deci crapa 11.8 la suta in medie, adica cat un v6 american/japonez aspirat. http://m.caranddriver.com/reviews/2015-audi-a3-20t-cabriolet-test-review
-
zarnesteanu, joi, 23.04.2015 02:32
@blower, pentru cultura ta generala, nu ma intereseaza nici cum se scrie nici cum functioneaza, un waste-gate, nici cate tipuri sunt si care e diferenta dintre ele. Ete-na, asa am chef sa-l scriu, ai ceva impotriva? Mai mult de nivel de discutii nu ma intereseaza domeniul auto in general. Tot pentru cultura ta generala, primii doi ani de facultate i-am facut la Autovehicule Rutiere dupa care m-am transferat la altceva care mi s-a parut mai interesant. Cam mari refularile si aerele pe care ti le dai pe site-ul asta. Daca ai ceva de demonstrat, mie mi-ai demonstrat un singur lucru. Din cauza caracterului o sa ai foarte mult de pierdut in viata. Dar asta nu e treaba mea si nu ma intereseaza nici cat negru sub unghie. Nici parerea ta despre mine si nici cunostintele tale in domeniul auto. Deocamdata tot ce ai aratat pe-aici a fost sa incepi sa jignesti dupa maximum doua postari la un articol. Cam atat dureaza conversatia civilizata la tine.
-
Raul, joi, 23.04.2015 06:59
O masina de familie foarte buna. Trebuie apreciata pentru ce aduce in segment - cel mai mare ampatament, implicit f spatioasa pentru locurile din spate, silentioasa si cu tehnologie intuitiva (ergonomie excelenta). Mie imi place masina.
-
Lache, joi, 23.04.2015 09:03
Bombardelule, ai uitat sa ne explici si cum este cu caii aia putere.Romani,francezi,americani,germani.........
-
Sam93, joi, 23.04.2015 11:28
Sunt de acord cu Blower. Plus ca, sa spui ca utilizarea turbo scade cilindreea ii o prostie. Nu scade nici o cilindree in realitate. Se scade de la motorul propriu-zis si se inlocuieste cu displacementul ocupat de turbocharger. Cum zic americanii, there's no replacement for displacement. Puterea nu se produce in mod magic. De aceea, masinile turbo au fost demonstrate mai proaste cand vine vorba de consum si poluare in viata reala: http://www.cnbc.com/id/100433542 http://www.autoblog.com/2015/01/07/ford-ecoboost-poor-fuel-mileage-complaints-wards/
-
mowgli, joi, 23.04.2015 12:41
@Blower nu stiam ca turbina e pusa pe evacuare, de fapt, habar n-am ce-i un motor si singura masina pe care am vazut-o a fost pe coperta unui roman de dragoste. @Sam iarasi vorbesti baloane. Un motor turbo ofera acelasi nivel de putere ca un motor aspirat, folosind o cilindree mai mica. De asta in motorsport un motor aspirat n-o sa concureze cu un motor turbo la aceeasi clasa de cilindree. Daca nu ma insel, cilindreea la motoarele turbo se inmulteste cu 1,7 ca sa se obtina categoria potrivita la care poate participa. Aici vorbim de lucruri studiate in cursul a catorva decenii de catre sute, daca nu mii, de ingineri si analisti din lume. Acuma sa-mi fie iertat daca parerea a doi copii anonimi de pe automarket pentru mine nu prea conteaza. Mai relevant mi se pare faptul ca posesorii de M3 E92 V8 aspirat care au trecut la M3/M4 L6 turbo, toti spun cam acelasi lucru: masina e mai puternica, mai fiabila, mai dinamica, mai "verde" si evident, consuma mai putin. Deci Blower si Sam, scumpilor, cand o sa-mi veniti cu date, poze, filme si review-uri din experienta VOASTRA, explicand clar contrariul a ceea ce spun eu, atunci putem discuta. Pana atunci, voi numa fabulati si visati la V8-uri bigblock de 7300cmc si sa faceti burnout-uri la semafor, desi probabil inca va milogiti la tati, sa va dea cheile de la Fabia de 1,2, sa iesiti si voi cu prietenii seara.
-
Sam93, joi, 23.04.2015 19:15
@mowgli Daca eu vorbesc baloane tu vorbesti avioane. Noul M4 ii mai fiabil pentru ca ii turbo? Bahahahhahahahahaah! Ce amuzant esti! In primul rand ce pot vorbi ei de fiabilitate cand modelul abia a aparut de un an si ceva pe piata. Mai vorbim peste cativa ani cand aduna ceva kilometri, nu cand masina ii practic noua. Also, din experienta noasta? Adica numai ce stim din experienta noastra conteaza? GTFO! Puuuleeze ! Conteaza ce zic expertii nu noi, iar expertii spun ca turbo sucks. Eu mi-am sprijinit argumentul cu surse externe, dar tu nu. Degeaba discutam ce stim noi, cand sunt oameni pe lumea asta mult mai calificati sa spuna care ii adevarul. Si normal ca nu conducem ceva big block V8, pentru ca traim in Romania si aici trebuie sa fi cel putin milionar in euro sa-ti permiti asta.
-
mowgli, joi, 23.04.2015 19:36
@Sam eu nu vin cu surse externe. Am incredere ca esti suficient de inteligent sa le gasesti si singur, daca chiar te intereseaza si o parere diferita decat a ta. Cauta pe wikipedia "turbocharging" si gasesti si motivele implemetarii si articole date referinta si asa mai departe. Asta asa... ca pont de unde sa incepi. Legat de M4 poti sa razi cat vrei sau, poti cauta iarasi pe google si sa discuti cu proprietari. Eu n-am spus ca-i mai fiabil PENTRU ca e turbo, am spus ca e mai fiabil si intamplator e si turbo. Sigur ca o sa vedem in timp, dar clientii pana acum par foarte multumiti.
-
Bombardierul, joi, 23.04.2015 22:14
Inca odata intreb , cine-i ''blower''? In sfarsit ! @mowgli M-am oprit acolo unde ai pomenit de cifra 1.7 si am inteles ca imi pierd vremea daca mai citesc tot. Omule, habar n-ai de niste lucruri elementare, tu nu iti dai seama de simple fenomene din natura, atat. Oare mai am ce vorbi cu tine ? Mai presupui ceva despre mine? Tu nu stii nici 0.001% din viata mea, si cred ca nu stii nici de a ta. Continua sa ramai cu parerile tale (ilogice si gresite). Mie nu-mi pasa de tine. Si pe final: constructorii auto duc un marketing foarte dur, lucru pe care tu nu-l vezi, esti orb. Faza e ca, oricum ei nu castiga de pe spinarea ta...fiindca nu-ti poti permite nici cel mai ieftin Mercedes din salon..sau BMW... Tovarasul ''zarnesteanu''. Frumos comentariul tau, pentru asta meriti un biscuit. Chiar te felicit pentru seriozitatea si caracterul demn de a recunoste ca nu ai legatura cu acest domeniu. Primii 2 ani de autovehicule rutiere , mai ca nu prea au legatura cu esentialul auto si adevarata lor valoare ( organe de masini, samd ), iar ultimii 2 sunt anume pe aceasta specializare. Deci ai irosit timpu 2 ani frecand menta.
-
mowgli, vineri, 24.04.2015 11:18
@bombardierul nu-ti fa tu griji, ca BMW castiga si de pe spinarea mea. Dar daca tot esti asa de arogant pe aici si se vede de la o posta ca nu te pricepi la masini si nici n-ai experienta in domeniul asta, si daca tot ma iei tu pe mine la bani marunti, ia perimite-mi sa te intreb: "tu cum iti permiti un Golf 7 la 24 de ani ? " Asta as fi interesat sa aflu.
-
Bombardierul, vineri, 24.04.2015 13:23
@mowgli Iti sunt recunocator, ca ai renuntat sa o tii langa, faza cu ''blower'', chiar nu stiu cn e. Poate il voi vedea si eu. In sfarsit ! Citez ;''se vede de la o posta ca nu te pricepi la masini si nici n-ai experienta in domeniul asta'' . Serios ? Pai ce-ar fi fost sa ne explici tu domnule inginer treburile astea . Tu nu vezi ca esti mort de beat ? Tu nu vezi ca nu stii cum functioneazsa un motor turbo ? Daca erai atat de abil pe acest nivel, altele erau ideile tale, altele erau cunostiintele, te-ai fi batut in argumente tehnice, dar tu nu, esti varza , lucru denotabil . Cum imi permit un Golf la 24 de ani ? Eu am avut bursa de studii la Universitatea din Barcelona . Ia aduna matale 185 Euro lunar inmultit cu 4 ani. Acum, cu intoarcerea in RO detin un job de operator la o casa de pariuri. Multumit ?
-
mowgli, vineri, 24.04.2015 13:39
@Bombardierul mersi de lamurire, chiar apreciez asta. Hai sa-ti spun un secret: asa cum eu nu stiu cine esti si ce faci, asa nu stii nici tu. Dar daca nu-s de acord cu tine in ceea ce priveste turbinele, asta nu inseamna nici ca-s mort de beat, nici ca nu stiu cum functioneaza un motor turbo. Ai citit testul de pe AM cu Renault Megane RS Trophy ? ti-l recomand. Inca o data dragule, nu stiu daca tu ai studiat ingineria in Barcelona, dar e un lucru cunoscut in inginerie de zeci de ani ca un motor turbo ofera fie performante mult mai bune din acelasi motor aspirat, fie performante egale dar emisii mai putine si un consum mai redus de carburant dintr-un motor mai mic. Adica un 1,4 turbo poate produce puterea unui 2.0 aspirat. Fiind mai usor si mai mic, este mai eficient. Puterea, fie ca accepti sau nu, aduce de multe ori si o economie de carburant, motiv pentru care un BMW 525i consuma mai putin decat un 520i, desi are 42 de cai in plus. La fel se poate intampla si in cazul motoarelor turbo. Aici vorbim de regimuri normale de exploatare, evident. Pune-ti intrebarea: de ce ar investa producatorii auto miliarde de euro ca sa-si schimbe liniile de motoare, sa treaca de la aspirate la turbo ? Ca e mai cool ? ca se plictisesc ? crezi ca nu le-ar conveni sa investeasca de zece ori mai putin in motoare deja existente ? doar sa le imbunatateasca ? De ce crezi ca in orice ramura a motorsportului, cand au aparut motoarele turbo, a inceput o noua era. Vezi F1, vezi raliuri, etc, etc
-
Marian, vineri, 24.04.2015 16:12
Motorul asta de pe Nissan e la fel ca cele facute de Renault (inclusiv pe Duster) sau e varianta mai cu muschi a motorului de 1.2 care se gaseste pe Note (care are compresor si nu turbina)? Daca e cel de la Renault nu inteleg de ce nu are si varianta de 130 de cai care pe Megane cu cutie automata face suta cu o secunda mai repede desi greutatea este aproximativ la fel (mai "subtire" cu vreo 20 de kg Pulsar-ul)
-
Blower0, vineri, 24.04.2015 17:05
iar pentru cei care mai citesc engleza, si striga in gura mare ca TURBO e cel mai bun...asa un articol: http://www.roadandtrack.com/car-culture/news/a24691/ferrari-engineers-dont-like-turbocharging/
-
zarnesteanu, vineri, 24.04.2015 17:29
@blowerash, uita-te in oglinda si da-ti doua palme rasunatoare. Nu stii cine e @blower? Faci pe niznaiu'. Chiar trebuie sa-ti fie rusine cu tine insuti tare de tot sa ajungi sa te negi atat de vehement. Ori da-mi voie sa ghicesc. Probabil nick-ul @Blower0 a fost dezactivat. Intreaba-te inca odata, de ce? Intr-o, o sa cresti mare si-o sa-ti dai seama ca viata nu inseamna doar turbine, waste-gate (hai, mai baga o apoplexie) si limbaj de santier. Ce frustrat trebuie sa fii sa conduci un Golf si sa te umfli ca un balon gesticuland despre motoare mari, turbo si superchargers pe care le-ai vazut doar in poze. Sau invatat la scoala (daca ai invatat!!). Wow! 4 ani in Barcelona si vii in Romania cu limbajul si caracterul asta? Esti un om trait degeaba pana acum baiatu'! 4 ani cu 185 de Euro pe luna sunt mai putin de 10000. Deci nu ti-au trebuit bani de mancare, haine, o iesire, ceva ... Si tu ti-ai cumparat Golf din bursa de studii? Oh, da-mi voie sa ghicesc din nou. Restul sumei ai castigat-o modificand motoare si folosindu-ti cunostintele uimitoare de inginerie. Si inca ceva. Inainte sa-mi zici mie tovarase, poate ar fi bine sa stii ca bunicul meu a facut inchisoare sub comunisti si taica-meu, copil fiind, a luat un glont cand ducea mancare la partizani. Au fost si inca sunt oameni care au luptat literalmente pentru ca neamuri proaste ca tine sa aiba ocazia sa iasa in lume si sa invete la o universitate, sa fie liberi si da, chiar si sa aiba voie sa debiteze tampenii la densitate maxima pe internet.
-
Marian.Nedelcu, vineri, 24.04.2015 17:48
Numai prostalani la stire aici. Ce pretentii mai poti avea ca el sa stie cultura automobilistica, cand la ''traversele'' de cale ferata crede ca sunt lemne :)). Iar cu Moskwicz are senzatia ca poate intra in curba cu 100 la ora cu gandul ca suspensiile sunt mai bine setate decat la un hyper car . Ce poti sa le ceri cat oameni precum zarnesteanu, au ata in loc de creier, iar daca le-o tai le cad urechile. Ce pretentii sa mai aiba lumea de la tineretul din ziua de azi, cand ei voteaza tot cu Ponta si pt 20-30 de lei care le dadea si lor sa participe la mitingurile anti Basescu ? Probabil isi cumparau tigari si bautura din ei. on topic: Daca masina asta e ''banala'' atunci Golf 7 cum e ? Hyper banal? Nu sunt de acord cu designul partii dorsale, dar arata tineresc pt o compacta. Oricum raman la premiza ca Mazda 3 este etalonul clasei compacte.
-
Blower0, vineri, 24.04.2015 17:49
Am citit doar:"blowerash, uita-te in oglinda si da-ti doua palme rasunatoare." ....cat de original esti :D zarnestenash, habar nu ai, cine sant, cu ce ma ocup, ce am facut in trecut, ce fac acum, ce voi face in viitor? Eu GOLF ? Ba "geniule" n-ai inteles fișka , eu bani pe asa masini nu dau :D ..Golf...ma umfla rasu...iauzi eu sa iau GOLF..... da greu ma ajunge la girafa... Continua..continua, imi place..imi place sa citesc niste presupuneri facute, in rezultatu gandirii si analizei super-profunde a dvs! . AA nu uita sa și mai injuri asa...
-
mowgli, vineri, 24.04.2015 19:58
@Blower0 ti-ai uitat parola la cont ?
-
Blower0, miercuri, 29.04.2015 17:43
Să se mire prostii (mowgli cel din jungla)
Una dintre cele mai performante masini din clasa, cu o putere per litru superioara concurentei. In curand isi va face ''veacul'' si 1.6 230cp de pe Nismo RS . Adica unul din cele mai puternice motoare 1.6 turbo de pe piata.