Tinuta de drum
Față de varianta non-facelift, japonezii nu au făcut foarte multe modificări din punct de vedere tehnic. Asta și pentru că, sincer, nu era nevoie. În testul nostru din Portugalia, am avut versiunea de top, cu sistem de tracțiune integrală și jante de 20 de inch. Versiunile cu tracțiune integrală vin echipate cu o suspensie independentă pe puntea spate. Chiar și cu aceste jante imense pentru o mașină de aceste dimensiuni, mașina este printre cele mai confortabile din segmentul ei. În cea mai mare parte a timpului, imperfecțiunile sunt absorbite foarte bine, suspensia fiind silențioasă și rafinată.
Totuși, japonezii au adus câteva modificări. Cea mai importantă: îmbunătățirea izolării fonice, când vine vorba de zgomotul produs de motor. Clar, în unele momente de accelerație, propulsorul termic devine gălăgios, dar nu într-un mod deranjant. Direcția este ideală pentru mersul prin jungla urbană, dar s-a descurcat respectabil și pe drumurile virajate din Portugalia. Desigur, nu vei simți niciun fel de feedback atunci când mergi sportiv. Trebuie luat în considerare că Nissan Qashqai este o mașină pentru familiști, nici pe departe una cu un caracter dinamic.
Deoarece Qashqai are această metodă de „motor electric pe benzină”, livrarea puterii se face aproape instantaneu, ca la o mașină electrică. În general, la modele hibride sau electrice, pedala de frână este puțin mai diferită. Necesită un timp mai îndelungat de obișnuință. Atunci când apeși, pe prima parte a cursei pedalei, mașina tinde să regenereze energie electrică. Tu, ca șofer, te panichezi și ai impresia că mașina nu frânează. Din fericire, la Qashqai nu am întâlnit acest inconvenient. Practic, pedala de frână se simte ca la un model termic normal.
Qashqai N-Connecta 1.2 Turbo modelul anterior luat nou din reprezentanta 19000 euro.. acum vad cu unul chel e cu 10k mai scump..