Interior
Odată cu faceliftul, interiorul lui Nissan Qashqai a fost revizuit și el. Nu sunt modificări majore, însă există una oferită standard, pe care o veți observa cu siguranță. Volanul.
A fost complet redesenat, este mai gros cu câțiva milimetri (de la 34 la 37.5), iar asta se simte. Practic, e mai plăcut la atingere și oferă o priză mai bună. E un detaliu care contează, oricât de minor ar fi. Butoanele au acum o altfel de textură, partea de jos este teșită, iar centrul volanului seamănă izbitor de tare cu cel de la Mazda. Iar asta nu e rău deloc. Și vizibilitatea instrumentelor de bord prin volan a fost îmbunătățită cu 17%.
Materialele au crescut și ele din punct de vedere calitativ, plasticul fiind ceva mai moale, iar inserțiile cromate fiind acum ceva mai des întâlnite și mai bine finisate.
Dacă aveți noroc și bani pentru noul nivel de echipare Tekna+, atunci o să vă bucurați și de niște scaune față și spate îmbrăcate în piele Nappa, cusute 3D. Spuma din care sunt confecționate scaunele a fost și ea îmbunătățită pentru a oferi un suport confortabil pe distanțe lungi.
Spațiul pentru pasageri și spațiile de depozitare au rămas la fel. La nivelul portierelor încap sticle, avem o cotieră adâncă, două suporturi de pahare pe consola centrală și chiar un spațiu de telefon la baza planșei de bord. Acesta este însă mult prea mic. Probabil problema se va rezolva odată cu viitoarea generație.
Faceliftul aduce și o antifonare mai bună. Nissan susține că a folosit mai mult material fonoabsorbant la nivelul portierelor față și a pasajelor roților spate. De asemenea, geamurile spate au devenit acum mai groase. Toate aceste modificări au făcut ca rularea pe anumite porțiuni de autostradă austriacă să devină destul de silențioase.
@Automarket Va rog eu, testati si masini cu motoare pe benzina. Sunt interesat de un Qashqai cu motor 1.2 DIG-T (benzina) si gasesc doar review-uri cu motor diesel.