Design
Nissan a continuat să aplice noua sa filosofie de design și pe X-Trail, tocmai de aceea o să vedeți multe asemănări între el și Qashqai. Partea frontală este dominată de grila V-Motion, care inspiră dinamică. Ea este și activă, ca să ajute din punct de vedere aerodinamic.
Deasupra blocurilor optice se găsesc luminile LED diurne, care devin și semnalizare. Iar dedesubt avem unitățile optice care țin de faza scurtă și lungă, echipate, bineînțeles cu LED-uri adaptive.
Clienții pot alege între 10 culori de caroserie și pot opta acum, în premieră pentru X-Trail, și pentru un acoperiș contrastant. Astfel, reies mai multe combinații care pot oferi personalitate. Tot de personalitate este vorba și când ne referim la jantele din aliaj, ce pot ajunge până la 20 de inch.
În partea din spate, stopurile sunt și ele cu LED, iar inscripțiile de pe hayon fac referire la propulsia electrică și tracțiunea integrală.
Privind de la distanță, Nissan X-Trail pare acum mult mai impunător decât modelul anterior, cu dimensiuni ce îl plasează în vârful gamei. Încă o dovadă că el este „nava amiral” a japonezilor pe piața de la noi.
Pe principiul: cum s-a fac mai complicată și scumpă mașina, bineînțeles, inutil pentru consumatorul final.