Interior
Faceliftul a adus câteva modificări și la interior, acolo unde anumite materiale au fost îmbunătățite și unde scaunele (cu care ne-am obișnuit deja să fie certificate AGR) pot fi îmbrăcate în textil, Alcantara și piele. Avem plastic moale pe planșa de bord și destul de tare în zonele inferioare. Finisajele sunt perfectibile, însă ergonomia este bună chiar și pentru cei care abia fac cunoștință cu un model Opel.
Spațiile de depozitare sunt similare cu cele de pe vechiul model, excepție făcând doar cel pentru depozitarea telefonului mobil, sculptat acum diferit în planșa de bord. Este în continuare prea mic pentru unele telefoane. Din fericire, pe consola centrală, Opel a creat un spațiu cu încărcare prin inducție pentru telefonul mobil. Acesta este neobișnuit, fiind printre primele care țin telefonul în poziție verticală.
Pe locurile din spate nu este la fel de mult loc ca într-un Volkswagen Golf, iar portbagajul are o dimensiune de 370 de litri, ceea ce îl face mai mare decât cel al lui Ford Focus și Mazda3. Ceilalți rivali enumerați mai sus, îl depășesc în dimensiune, însă nu cu mult. Pentru cei care se întrebau, Opel Astra facelift beneficiază și de o podea dublă a portbagajului.
Consumurile de combustibil pentru acest motor mi se par cam optimiste. Am un Astra k ST 1.4, 150 cp, cutie automata si pe DN-uri si autostrada consuma 5.6 litri/suta, 2 adulti + bagaje pentru un concediu. Sper ca modelul facelift sa nu lase impresia de masina facuta pe repede inainte.