Tehnologie
Corsa facelift oferă destul de multă tehnologie, în ciuda interiorului monoton. Spre exemplu, o noutate adusă de acest facelift este instrumentarul de bord complet digital, cu diagonală de 7 inch. Grafica este și ea nouă, dar ai aceleași litere și cifre specifice mărcii germane.
La rândul său, sistemul multimedia este îmbunătățit substanțial și interacționezi cu el prin intermediul unui ecran de 10 inch. Se mișcă bine, mulțumită unui procesor nou Qualcomm Snapdragon, și suportă conectivitate Apple CarPlay și Android Auto. Ambele fără fir.
Grafica sistemului este decentă, este destul de intuitiv, iar widget-urile configurabile și scurtăturile sub formă de gesturi au fost păstrate.
În partea inferioară a bordului poți avea o zonă de încărcare prin inducție pentru telefoanele mobile, dar, în cazul mașinii testate de noi, lipsea această dotare. Regăsești, totuși, o priză la 12V și un port USB în caz că vrei să îți încarci telefonul mobil sau alte dispozitive.
"...dar nu ar trebui să exagerezi cu distanța, pentru că sentimentul de oboseală s-ar instala mai rapid decât în alte situații." Ce repede obosiți câte unii! Hai să nu exagerăm! Anul trecut am făcut vreo 1800 de km în 4 zile. Două persoane și bagajul aferent, în țară, pe drumuri naționale & europene și mai puțin pe autostrăzi, cu o altă marcă dar cu exact aceleași caracteristici și la dimensiune și la motor. Și nu a fost absolut deloc obositor. Nicio clipă nu am simțit oboseala. Asta este doar în mintea nostră! Ne raportăm doar la suv-uri și motoare de la 2 litri în sus, vezi doamne, doar acolo e confort. E ca și cum ai spune că viața e frumoasă doar în vilă, la bloc e mai stresant...