Tinuta de drum
Arhitectura Grupului PSA a fost orientată întotdeauna către confortul pasagerilor. Asta face ca noul Crossland X să adopte și el o suspensie cu un comportament ceva mai relaxat, gândită pentru a trece ușor peste denivelări. Însă, micul SUV german manifestă o slăbiciune la trecerea peste limitatoarele de viteză. Este momentul în care suspensia transmite cel mai mult în habitaclu: mișcare și zgomot. De fapt, dacă vă doreați o mașină cu o suspensie insonorizată bine, Crossland X nu vă poate satisface pentru că nu dă dovadă de foarte mult rafinament.
Direcția nu este cea mai precisă, dar este ușor de manevrat în oraș, adică acolo unde Crossland X este în elementul lui. Pe drumurile virajate, Crossland X s-ar putea să vi se pară stângaci din cauza ruliului resimțit în virajele strânse.
Pentru cei care se gândeau deja la escapade off-road cu noul Crossland X, veștile nu sunt tocmai bune. Mașina aceasta nu a fost gândită pentru teren accidentat. Asta nu înseamnă însă că, la nevoie, garda la sol de 16 cm, nu poate să-ți permită ieșirea pe un drum forestier. Nici să nu vă gândiți la o tracțiune integrală. Pentru asta există Mokka X. Și cu asta le-am răspuns și celor care se întrebau care mai este rostul lui Mokka X în același segment.
Comentariu foarte detaliat. Multumim frumos. Din pacate iarasi GARDA LA SOL - nespecificata de automarket...... Asa da o nota generala de 8-9 site-ului automarket.ro dar cred ca ar fi important de mentionat si acest DETALIU - la fisa tehnica a autovehiculelor - important pentru multi cititori, atunci i-as da nota 9-10 !!!! Daca te apuci sa cauti prin alte site-uri gasesti pana la urma: 15,7 cm. Pacat ca OPEL nu ofera pentru modelul Crossland si versiuni 4x4 sau hibrid/electrica - cel putin deocamdata.....Masina nu arata deloc rau Nota generala 8-9///