Tehnologie

4.5

Instrumentarul de bord este complet digital și are 10 inch. Opel Grandland vine acum și cu un Head-up Display. În standard, sistemul multimedia are un ecran de 10 inch, dar clienții pot opta și pentru unul de 16 inch. Grafica acestuia a fost îmbunătățită și se mișcă mult mai rapid față de generația precedentă. Este mult mai fluent și nu a avut niciun moment de întârziere sau vreun moment de „agățare”.

Totodată, Opel Grandland a primit un asistent vocal care are integrat ChatGPT. Practic, ChatGPT este acolo pentru a te ajuta cu orice problemă, iar conversațiile tale rămân private, deoarece sunt șterse din memoria sistemului.

Farurile de pe noul Grandland vin cu o tehnologie interesantă. Acestea se numesc Intelli-Lux HD, iar fiecare bloc optic are peste 50.000 de pixeli individuali. Prin urmare, raza de iluminare a farurilor a crescut, iar Opel a rezolvat o problemă pe care am întâlnit-o pe destule mașini.

Atunci când mașina detectează un semn de circulație, va scădea intensitatea farului pentru ca lumina să nu se reflecte și să îl orbească pe șofer. Mai mult, aceste faruri au și o animație spectaculoasă atunci când pornești mașina.

Noua generație Grandland vine și cu funcția Pure Mode. Prin Pure Mode, afișajul Head-Up Display-ului, sistemului multimedia, și cel al instrumentarului de bord devine foarte simplificat, pentru a nu-l distrage pe șofer. Acest Pure Mode se activează automat, dar se poate și manual printr-o simplă glisare spre stânga pe sistemul multimedia.

  • nsrei, marţi, 22.10.2024 14:39

    am avut opel pe vremea cand era la GM. de nou, pe benzina. Da nu mai vreau Mai ales ca si autorul recunoaste ca Din păcate, nu prea ai niciun feedback din partea roților, iar precizia pe viraje este aproape inexistentă Problema de pe timpul bunicii de cand opel facea biciclete, poate alea virau mai bine. Boala grea asta cu virajele la opel. Puteau sa se uite si ei in gradina Ford.Dar nu...

  • Omu’, marţi, 22.10.2024 15:11

    Foarte interesantă prezentarea, Silviane! Interesantă și mașina. Opel a trecut de la mașini de cărat cartofi la mașini tinerești. Păcat ca sunt deținuți de incompetenții de la Stellantis…

  • Wow, miercuri, 23.10.2024 00:04

    Arată senzațional și foarte atractiv la toate capitolele. Chiar e o pata de culoare , alaturi de Austral/Scenic ,Kuga și Formentor/Terramar. In rest europenele sunt bleah , cai Mazda cx-5 cu același design de 12 ani , că e Karok/Kodiak /Kamiq sunt la fel de plictisitoare la fel și Tiguan,poate Tarraco este mai altfel. Dar acest Opel alaturi de 3008/5008 chiar sunt o pata de culoare între atâtea modele fade.

  • @nsrei, miercuri, 23.10.2024 00:05

    Da cine te a întrebat pe tine daca mai vrei sau nu? Asta e o mașină nouă fără nici o legătură cu ce ai testat tu acum 30 de ani . Ia ți vw că nemțească dar e mai rara Dacia pe străzi :))

  • Robert, joi, 31.10.2024 21:52

    Imi place designul, mi se pare mai reusit chiar decat fratiorul Peugeot 3008. In plus e mai spatios si un pic mai ieftin. Primele teste , ca si cele cu 3008, arar o eficienta si autonomie rezonabile. Mi-ar place o versiune dual motor, si o viteza de incarcare ceva mai mare.