Tehnologie
Grandland X Hybrid4 poate fi comandat doar împreună cu ultimele niveluri de echipare: Innovation și Ultimate. Asta înseamnă multe dotări și cam tot confortul pe care îl poți aștepta de la o mașină nouă.
Pe lângă scaunele ergonomice și blocurile optice inteligente cu LED, Grandland X Hybrid4 beneficiază de ecranul tactil de 8 inch, cu suport Apple Carplay și Android Auto. El vine cu navigație, cu informații din trafic, dar și cu un meniu care include informații despre încărcarea bateriei, despre modul de rulare, despre consum și despre autonomia pur electrică. Practic, meniul a fost lărgit cu funcții noi pentru versiunea hibridă. Reacțiile sistemului multimedia rămân destul de bune, dar mai există situații în care procesează cu o ușoară întârziere.
Pentru a fi cât mai prietenos cu telefoanele celor din jur, Grandland X vine cu mai multe prize USB, chiar și pentru cei de pe locurile din spate, cu o priză normală de 230V și cu o zonă de încărcare prin inducție, amplasată în cotieră.
Cei care vor alege echiparea Ultimate vor beneficia în standard de scaune față și spate încălzite, oglinzi încălzite, parbriz încălzit și volan încălzit. Tot pe echiparea Ultimate apare instalat și un sistem audio Denon cu șase difuzoare. La toate acestea se adaugă și sistemele de siguranță amintite mai sus, camera cu vedere la 360 de grade și serviciul OnStar.
Ce îi mai lipsește lui Opel Grandland X pentru a fi la înălțimea unor rivali din segment? Poate un instrumentar de bord digital și un head-up display. Având în vedere cu cine se înrudește, nu este exclus să le vedem curând preluate de la unul dintre modelele PSA.
Interesant articol... si masina. Foloseste acelasi sistem PHEV de pe Peugeot 3008 PHEV. Arata bine. Interiorul imi place. Design-ul imi place. Volumul portbagajului a scazut foarte mult. Sub 400 l. Cui se adreseaza: familisti ?! Nu cred ! Nu este masina de familie ! Are spatiu cam putin pe locurile din spate, si portbagaj de hatchback ! Nu este masina de familie ! Este masina pentru tineri ! Ok, poate sa fie si pentru familie, dar este putin spatiu. Da, ii poti pune o cutie de bagaje... Cred ca mergea si soft-road la "facuta pentru" Este ok pentru niste iesiri in natura. Masina este ok. PS: In text, scrie 395 l. In tabel apare 390 l volum portbagaj. "identică cu cea a fratelui Peugeot 3008 Hybrid4." Atunci sunt 395 l Interesant SUV PHEV ! Majoritatea "lucrurilor" (parti tehnice, inclus si sistem PHEV, etc.) sunt de pe Peugeot 3008 PHEV. Sistemul PHEV este exact cel de pe 3008 PHEV !