Interior
Spre deosebire de un Insignia standard, interiorul noului GSi se face remarcat mulțumită scaunelor sport. Opel a pus mâna pe creion și a desenat un set de scaune extrem de bine profilate și de confortabile. Acestea cântăresc 26 de kilograme, cu 2 kilograme mai puțin față de cele Recaro integrate pe Corsa OPC.
Scaunele sunt ventilate, încălzite, oferă masaj și pot fi reglate chiar și pernele de susținere laterală. Cred că nu este prima dată când spun asta, dar îmi plac scaunele sport, iar cele de pe Inisignia GSi sunt excelente. Dacă performanțele nu sunt tocmai vârful acestei mașini, așa cum am putut vedea mai devreme, feeling-ul pe care-l ai atunci când vezi mașina va fi unul de top.
Pentru că designul scaunelor este și el unul bun. Reprezentanții Opel spun că s-au inspirat din poziția de atac a șarpelui cobra atunci când au desenat zona superioară a scaunelor.
Tot la interior, clienții care optează pentru Insignia GSi vor primi un volan sport îmbrăcat în piele, pedale din aluminiu și capitonaj negru pentru plafon.
Spațiile de depozitare pregătite de germani sunt bine gândite și generoase. Dar n-ar fi stricat un loc ceva mai mare pentru amplasarea telefonului mobil. Zona superioară a primit materiale plăcute la atingere, în timp în părțile inferioare apar elemente dintr-un plastic mai puțin prietenos.
Confirm timpul de accelerare mai lent fata de rivali Motivul e simplu - Opel a decis sa "sugrume" cuplul in tr 1 si 2 pana la 1500rpm pentru a proteja cutia Sunt f multe discutii pe forumul dedicat din Germania insa benzina platest tribut diselului care cu un cuplu de 480Nm este la limita cv. Si pentru ca nu s-au obosit sa le regleze diferit in functie de motrizari, benzina este penalizata la demaraj. In schimb de la 50km.h in sus si in reprize 50-130, 80-150 etc , are exact acieasi timpi cu Passat si Superb. Consumul mediu in Bucuresti esti 12% fara sa merg economic. Per total f multumit de masina. Sper sa fie fiabila in timp. Bafta