Tinuta de drum
Așa cum vă spuneam anterior, testul din Franța a inclus o serie de porțiuni virajate, iar aici speram ca Insignia GSi să trezească emoții noi. Insignia GSi are o gardă la sol mai mică cu 10 mm comparativ cu versiunea stadard, iar rigiditatea a fost sporită.
Opel oferă standard sistemul FlexRide cu amortizoare controlate electronic. Trei setări sunt disponibile (Tour, Standard, Sport). În modul Tour, Insignia GSi este extrem de confortabil și absoarbe elegant denivelări suprafeței de rulare. Lucrurile devin ceva mai rigide în modul Sport, însă nu te aștepta la o suspensie care să te trimită lunar în cabinetele medicale.
Modurile de rulare pot fi schimbate cu ajutorul unor butoane poziționate pe tunelul median. Special pentru GSi, Opel a dezvoltat modul Competitive. Acesta se activează după ce apeși de 2 ori consecutiv butonul care decuplează ESP-ul. Astfel, mașina devine și mai fun-to-drive, însă vă recomandăm să încercați acest lucru doar pe un circuit.
Direcția lui Insignia GSi trezește sentimente complexe. Este fără îndoială mult prea moale pentru un model cu aspirații sportive, iar până te obișnuiești cu modul de lucru vei avea nevoie de câțiva zeci de kilometri. Felul în care comunică cu șoferul nu diferă foarte mult indiferent că alegi modul Tour sau pe cel Sport. Partea bună: deși este un model de segment mediu, Insignia GSi devine ușor de manevrat în oraș.
Sistemul de frânare oferit pe Insignia GSi a fost semnat de Brembo și vine cu discuri de 345 de mm pe puntea față și etriere cu patru pistonașe.
Confirm timpul de accelerare mai lent fata de rivali Motivul e simplu - Opel a decis sa "sugrume" cuplul in tr 1 si 2 pana la 1500rpm pentru a proteja cutia Sunt f multe discutii pe forumul dedicat din Germania insa benzina platest tribut diselului care cu un cuplu de 480Nm este la limita cv. Si pentru ca nu s-au obosit sa le regleze diferit in functie de motrizari, benzina este penalizata la demaraj. In schimb de la 50km.h in sus si in reprize 50-130, 80-150 etc , are exact acieasi timpi cu Passat si Superb. Consumul mediu in Bucuresti esti 12% fara sa merg economic. Per total f multumit de masina. Sper sa fie fiabila in timp. Bafta