Interior
Pentru că Opel Mokka-E a fost dezvoltat după ce grupul PSA a achiziționat Opel de la GM, acesta este unul dintre primele modele care au fost desenate cu tehnologia francezilor în minte. Practic, interiorul noului subcompact din Russelsheim poartă destul de multe elemente asemănătoare cu cele găsite pe modele precum Citroen e-C4 sau Peugeot e-2008.
Materialele folosite sunt de o calitate decentă, mai ales dacă vorbim de versiunile de top, precum cel pus la dispoziția mea pentru acest test. Plasticul de pe uși este destul de tare pe alocuri, același material fiind regăsit și pe partea de jos a consolei centrale. Scaunele pot fi îmbrăcate în material textil de cea mai bună calitate sau piele, dacă ești dispus să plătești extra. Modelul nostru de test purta o combinație de piele și Alcantara, de mare efect.
O critică ce pare să fie nelipsită din orice review al modelelor franțuzești sau Opel din ultimul timp este folosirea pe scară largă a plasticului negru lucios. Acesta îmbracă mai mult de jumătate din planșa de bord, învăluind instrumentarul de bord și ecranul sistemului multimedia. Asta nu e tot. Și consola centrala folosește același material care, cu siguranță, se va zgâria în timp și va aduna praf și amprente.
Ergonomia este bună, pentru că Opel a păstrat multe butoane fizice. Acestea vor fi foarte utile când vei dori să reglezi aerul condiționat sau alte funcții esențiale. Nu același lucru poate fi spus despre sistemul multimedia, care are multe sub-meniuri și va necesita o perioadă destul de lungă de acomodare.
Spațiul pe locurile anterioare este bun, dar trebuie să reținem în continuare că vorbim despre un model subcompact. Așadar, în spate e nevoie de compromisuri pentru confortul tuturor. Astfel, dacă vei dori să împarți mașina cu adulți de peste 1.8 metri pe locurile din spate, ar trebui să te asiguri că cei de pe locurile din față sunt ceva mai scunzi, preferabil aproape de 1.60. Chiar și atunci, locul s-ar putea să fie destul de limitat.
Portbagajul lui Mokka-E măsoară 310 litri, subtil mai puțin decât oferă rivalii. Kia e-Soul are o capacitate de 315 litri, în timp ce Kona oferă spațiu pentru până la 332 de litri. În același timp, datorită caroseriilor cu forme subtil diferite, frații de platformă ai lui Mokka-E au numere diferite. Peugeot e-2008 oferă 434 de litri de stocare în portbagaj, iar e-C4 se oprește la 380 de litri. Așadar, ambele oferă considerabil mai mult.
Dacă în Germania câștigi volanul lui peshte la categoria sub 25.000 euro, în România îl câștigi la categoria sub 33 ? ? ?