Tinuta de drum
Din moment ce Opel Mokka-E este construit pe o platformă destinată atât modelelor electrice, cât și celor termice, unele provocări pe partea de suspensie sunt inevitabile.
Opel Mokka-E este o mașină mult mai grea decât o versiune echivalentă, pe benzină. Comparând modelul electric cu o versiune cu motor de 1.2 litri și 130 CP, vei observa că există o diferență de greutate de peste 300 de kilograme între cele două. Poate nu vi se pare mult, dar pe un SUV subcompact, reprezintă până la 25% din greutatea totală a mașinii. Iar asta se simte.
În consecință, suspensia a trebuit să fie ranforsată, iar asta se simte, mai ales peste denivelările mici și dese. Pe astfel de suprafețe, Mokka-E începe să tremure destul de puternic și să transmită vibrații observabile către cei din interior.
La viteze mai mari, aceste simptome dispar, dar cum această mașină a fost creată pentru folosirea primordială în mediul urban, creșterea vitezei nu este chiar o soluție la îndemână. Dacă îți dorești mai mult confort, ar fi bine să mergi și pe o variantă cu jante mai mici decât cele de 18 inch pe care le-am experimentat noi. Sigur va ajuta.
În rest, în mediul urban, Mokka-E se simte ca acasă. E o mașină foarte ușor de manevrat, mică și ușor de parcat cam în orice zonă. Garda la sol înaltă te va ajuta în acest sens. Mai mult, servodirecția este foarte ușoară.
La viteze mari, stabilitatea mașinii nu o să îți inspire prea multă încredere pentru manevre curajoase. Așa că mai bine lași condusul sportiv pentru alte mașini.
Dacă în Germania câștigi volanul lui peshte la categoria sub 25.000 euro, în România îl câștigi la categoria sub 33 ? ? ?