Interior
Odată cu faceliftul, interiorul lui Zafira a fost aliniat noii filosofii de design Opel, care presupune linii ceva mai simpliste și o ergonomie superioară. Planșa de bord a fost simplificată, accesul la anumite comenzi a fost și el îmbunătățit, iar unele materiale au crescut calitativ. Rămân zone cu plastic tare în partea inferioară și finisaje care lasă de dorit pe alocuri.
Din fericire, spațiul interior păstrează dimensiuni generoase, iar ajustarea scaunelor spate face din Zafira o mașină extrem de practică. Prin reglarea banchetei spate se poate crea spațiu și pentru picioarele pasagerilor de pe al treilea rând de scaune. E drept că aceștia vor sta cu genunchii ridicați, dar este un compromis valabil pentru toate mașinile din acest segment.
Spațiile de depozitare sunt și ele extrem de generoase, Zafira oferind o multitudine de configurații pentru consola centrală Flex Rail. Sunt atât de multe zone de depozitare între cele două scaune ale pasagerilor față încât la un moment dat ai impresia că inginerii Opel ți-au pregătit un puzzle, cu multe spații ascunse.
Atunci când toate cele șapte locuri sunt în poziție, portbagajul oferă o valoare infimă de 152 de litri. Dacă alegeți configurația de cinci locuri, Opel vă promite 710 litri, ușor mai mult decât Ford S-Max, dar departe de ce garantează Seat Alhambra cu ai săi 809 litri.
Concurentul din partea Ford nu este Grand C-Max?