Tinuta de drum
Asemeni fratelui convențional, e-2008 este creat în jurul noțiunii de confort. Suspensia este calibrată pentru a digera bine gropile și alte dereglări ale suprafeței de rulare. Cu toate acestea, suspensia poate trăda unele semne de slăbiciune atunci când întâlnești limitatoare de viteză sau gropi adânci.
Șocul resimțit de suspensie se transmite și în habitaclu. Însă, dincolo de aceste mici slăbiciuni izolate și, probabil, insesizabile pentru mulți șoferi, e-2008 este o mașină relaxantă la drum lung.
Pe viraje nu vă așteptați la un comportament dinamic. Mașina se înclină destul de mult. Există o oarecare inerție și din cauza masei ceva mai mari, deci suficiente motive să nu forțați limitele fizicii. În fond, ați ales o mașină care se vrea a fi condusă mai mult în oraș. Direcția ajută în acest sens, pentru că, deși este lipsită de feedback la drum lung, ea este foarte ușor de manevrat în mediul urban. E ca un fulg. Manevrabilitatea urbană este ajutată și de raza de bracare mică, adică puțin peste 10 metri.
Pentru cei care se gândeau la experiențe eco în mijlocul naturii, veștile sunt amestecate. Peugeot e-2008 are o gardă la sol destul de bună, adică 17 centimetri. E chiar mai mare decât cea a lui Volkswagen T-Roc. Lipsește însă tracțiunea integrală sau un sistem inteligent de dozare a cuplului, ceea ce înseamnă că ar fi bine să nu vă aventurați pe drumuri unde aderența este precară. Adică noroi, zăpadă, gheață, iarbă udă.
"Motorul este asociat unei cutii automate cu o singură treaptă, care își face bine treaba și rămâne destul de intuitivă. Răspunde bine și la cerințele tale de retrogradare." Pai....unde mai retrogradeaza, in N?