Tehnologie
Peugeot 3008 este disponibil, în standard, cu două ecrane de 10 inch. Unul pentru instrumentarul de bord și unul pentru sistemul multimedia. Sub acesta din urmă, se mai află un mic ecran, pe care poți configura mai multe scurtături ale sistemului multimedia. Deci, practic, ai 3 ecrane.
Dacă te lasă buzunarul, poți urca la nivelul de echipare GT, care îți garantează un ecran curbat, cu diagonala de 21 de inch. Grafica este excelentă și se vede clar că vorbim despre o platformă nouă. Peugeot a făcut un salt plăcut în viitor.
Însă, mai există unele întârzieri ale sistemului central, mai ales atunci când vine vorba de butonul Home, care te aduce în meniul principal. Și nu ține de procesor, ci de dorința francezilor de a se simți speciali. Hărțile se mișcă bine, iar conexiunea cu telefonul mobil se realizează rapid.
Clienții au la dispoziție scaune încălzite față și spate (activarea lor e cam complicată în meniul multimedia), precum și volan încălzit, un sistem audio Focal și faruri Matrix LED.
Pe acestea din urmă le-am testat pe timp de noapte și pot spune că sunt foarte bune, cu o capacitate excelentă de a gestiona rapid modulele LED pe segmente de drum cu iluminare diferită.
Pe versiunea noastră electrică, sistemul de navigație poate calcula destul de fidel nivelul de baterie cu care o să ajungi la destinație și poate oferi sugestii de încărcare pe traseu.
Superbă mașina. Poate mai puțin plafonul plonjat care mănâncă din portbagaj, dar presupun că ajută la eficiență. Interiorul e de pe alta planetă comparat cu orice din clasă, inclusiv de la "premium". Anul viitor apare versiunea cu autonomie 700km, care în mod sigur va intra pe lista scurtă pentru noi.