Design
Unul dintre atuurile lui 308 în bătălia purtată cu rivalii din acest segment este, cu siguranță, designul. Modelul francez vine cu o abordare complet nouă, inspirată de modele precum 508 sau gama de SUV-uri.
Partea frontală păstrează acei faimoși „colți” pe laterale și, de data aceasta, ei sunt iluminați de tehnologie LED. Grila frontală a crescut serios în dimensiuni și este încadrată bine în filosofia de design, prima care afișează noul logo Peugeot.
Aceasta are un aer modern și poate fi regăsită atât în față, cât și în spate sau pe aripile față ale mașinii. Tot în partea din spate vei observa și stopurile ce au semnături luminoase inspirate de urme de gheare.
La debut, 308 este disponibil în șapte nuanțe diferite, iar modelul nostru de test, îmbrăcat în verde Olivine, a atras foarte multe priviri contrariate în trafic. Dacă o fi fost culoarea, designul sau pur și simplu faptul că 308 abia apare prin traficul bucureștean, nu aș putea spune.
Un lucru e cert: noul hatch pare a fi cel mai atrăgător model din segment la ora actuală.
masina are toate aprecierile mele. dar am si o mica critica: latimea usor exagerata si garda la sol cam prea mica o vor face nu foarte usor de utilizat in tari nepuse la punct, precum ro.