Interior
Nu sunt mari diferențe între un 508 convențional și 508 Hybrid la interior. Avem același aer futurist și aceleași materiale de calitate în părțile esențiale ale bordului. Planșa de bord și consola centrală abundă în plastic moale, texturat, interesant, plastic lucios, elemente cromate. Fix ce trebuie să găsești într-o mașină din segmentul acesta. Cu condiția să nu pipăi mai jos, în zonele inferioare, pentru că lucrurile devin indecente. Există câteva zone cu plastic tare și neprietenos.
Peugeot nu reneagă butoanele, așa cum începe să se întâmple în gama Volkswagen. Ba chiar le îmbrățișează și le dă o formă interesantă, ca a unor clape de pian, amplasate fix sub ecranul din centrul planșei de bord. Problema e că aceste butoane, ca și toate celelalte butoane pe care le vei găsi în 508, trebuie apăsate cu încredere. Nu prea merge cu mângâieri. E un detaliu de care m-am mai plâns și în cadrul altor modele din alianța PSA.
Nu se va plânge nimeni de spațiile de depozitare. Ai loc suficient în portiere și pe consola centrală uriașă, plus o cotieră adâncă. Torpedoul e cam mic. Și, trebuie să recunosc, am o problemă cu zona de încărcare a telefonului mobil, ascunsă în spatele consolei centrale. Este greu accesibilă, dar foarte bună pentru cei care vor să uite complet de telefon atunci când sunt la volan.
Pe locurile din spate se intră mai greu, din cauza siluetei de coupe. Nici pe locurile din față nu era mai bine din acest punct de vedere. Bancheta a fost adâncită pentru a permite mai mult loc la nivelul capului, însă chiar și așa există un spațiu destul de limitat pentru cineva care are 1.80 metri. La nivelul picioarelor este spațiu suficient, însă departe de ceea ce oferă Volkswagen Passat. Din fericire, tunelul central este destul de coborât.
Amplasarea bateriei sub podea i-a ajutat pe cei de la Peugeot să le ofere clienților un portbagaj similar cu cel al versiunii convenționale. În spatele hayonului acționat electric, cu funcție hands-free, descoperim aceeași capacitate de 487 de litri. Skoda nu a reușit aceeași performanță cu Superb iV, întrucât acesta are un portbagaj mai mic decât cel al modelului convențional. Este însă insesizabil mai mic decât cel al lui 508. Passat GTE este modelului cu cea mai mică capacitate, iar Ford Mondeo hibrid are tot 487 de litri.
mi se pare o eroare: "prizele din oras, din ce in ce mai putine". e exact pe dos, sunt din ce in ce mai multe, nu a taiat nimeni prize. cred ca voiati sa ziceti ca "priza disponibile" din ce in ce mai putine, pentru ca sunt din ce in ce mai multe masini care apeleaza la ele. dar nicidecum ca ar disparea din prize. in rest, ca la orice hibrida plug-in, daca nu o folosesti la drumuri relativ scurte si nu o incarci des, avantajul electricului dispare total, ba chiar consumi in plus. si mai si platesti mai mult la achizitie.