Interior
Interiorul lui Porsche 718 Boxster pare dintr-o eră îndepărată dacă îl comparăm cu cel al fratelui mai mare Panamera. Nu este atât de tehnologizat, iar butoanele se îngrămădesc încă pe planșa de bord. Durează ceva până te obișnuiești cu ele, dar apoi totul vine foarte natural.
Și înțelegi o scuză veche pe care Porsche o servea în conferințele sale de presă: „fiecare buton al nostru comandă o funcție anume. Clienții noștri sunt obișnuiți să aibă câte un buton pentru orice”. Chiar dacă ergonomia nu este minunată, scaunele au o susținere laterală minunată. S-ar putea să apară o stare de disconfort doar dacă ai probleme cu spatele. Altfel, te vei bucura de susținerea lor laterală la fiecare înclinare.
Despre spațiu interior nu se pot spune prea multe. E tipic unei mașini cu numai două locuri. Din păcate, și spațiile de depozitare sunt ușor cam restrictive. Torpedou mic, în uși abia dacă încape o sticlă de 0.5 litri, sub cotieră nu găsești nimic, iar de spațiu pentru telefonul mobil nici nu poate fi vorba. De fapt, ăsta a fost cel mai enervant lucru.
Porsche și-a mai spălat păcatele cu cele două portbagaje ale lui 718 Boxster: unul frontal, de 150 de litri, și unul posterior de 125 de litri. Au un acces facil și te ajută dacă ai bagaje bine compartimentate. Materialele folosite la interior sunt de cea mai bună calitate, pielea e fină, volanul arată senzațional, inserțiile din fibră de carbon nu lipsesc, iar detaliile din aluminiu clar îți fac ziua mai frumoasă.
Ajungem și la esența lui Boxster: acoperișul rabatabil din pânză. O pânză pe care o simți că este de calitate. O pânză care te aduce mai aprope de cer în doar 9 secunde dacă ai până în 50 de km/h. Totul se întâmplă foarte repede, așa că n-ai de ce să te temi de ploaie.
Cu antifonarea s-ar putea să ai ceva probleme, pentru că zgomotul din habitaclu este destul de deranjant, mai ales începând de la 130 de km/h. Se presupune însă că ți-ai asumat asta.
Exagerat de scumpa versiunea testata de voi fata de pretul de baza. Nu cred ca majoritatea celor care il vor cumpara, o sa il configureze la nivelul asta. Personal ca design exterior mi-a placut mai mult prima generatie. Avea acel ceva unic Porsche ! La interior e mai frumos acum....poate si pe afara dar tot cu gandul la primul model am ramas. Nu prea ai ce face cu asa masina in Romania...e joasa si cabrio e cea mai proasta investitie pt. ca la ce praf e pe drumurile patriei o sa mergi cu ea mai mult capotata. In rest o masina numai buna de mers pe Transfagarasan :)