Tinuta de drum
Generatorul de fericire începe să livreze „piele de găină” celui de la volan abia atunci când apar primele viraje. Selectezi modul Sport Plus, ESP-ul devine ușor permisiv, evacuarea se încordează și ea, iar corzile tale vocale descoperă onomatopee noi. Suspensia se lipește de asfalt și îți permite să forțezi limitele. Ale tale, ale fizicii, ale lumii înconjurătoare.
Porsche Management System are însă grijă să nu o iei razna, sistemele de siguranță fiind gata să te aducă cu picioarele pe pământ, respectiv pe trasa ideală. Tot aici intervin și frânele, care par să nu obosească niciodată.
Suspensia transmite foarte bine ce se întâmplă sub roțile de 20 de inch și rupe cu greu aderența. Dacă selectezi și modul mai ferm al suspensiei, deja ai parte de zgâlțâieli și o mașină care ține cu dinții de asfalt. Rareori am simțit o rigidizare atât de evidentă a suspensiei.
Ar mai fi și direcția electromecanică, care comunică incredibil cu suprafața de rulare. Ca privirile unor proaspăt îndrăgostiți. Mâinile tale sunt mereu în conexiune cu asfaltul și trasează chirurgical, o senzație cu care ești binecuvântat din ce în ce mai rar în industria auto curentă.
Exagerat de scumpa versiunea testata de voi fata de pretul de baza. Nu cred ca majoritatea celor care il vor cumpara, o sa il configureze la nivelul asta. Personal ca design exterior mi-a placut mai mult prima generatie. Avea acel ceva unic Porsche ! La interior e mai frumos acum....poate si pe afara dar tot cu gandul la primul model am ramas. Nu prea ai ce face cu asa masina in Romania...e joasa si cabrio e cea mai proasta investitie pt. ca la ce praf e pe drumurile patriei o sa mergi cu ea mai mult capotata. In rest o masina numai buna de mers pe Transfagarasan :)