
Etalon
Am rugat 100 de români să deseneze conturul unei mașini sport. Bine, nu am făcut asta, dar, dacă aș face-o, majoritatea ar schița un Porsche 911. Sunt sigur de asta.
911 este, fără îndoială, reprezentarea grafică a unei mașini sport. Esența ei. În plus, forma emblematică a caroseriei a rămas, în mare parte, nealterată de la debut. Încă de când a desenat-o, pentru prima oară, Ferdinand Porsche, în 1959.
Chiar dacă avem un concept de bază care a rămas neschimbat, Porsche 911 a fost îmbunătățit încontinuu.
În vara anului trecut, actuala generație 911 a primit un facelift și, de atunci, este cunoscută sub numele de cod 992.2. Acest facelift a semnat și o premieră pentru celebrul model sport: introducerea unei versiuni hibride.
Este vorba despre noul 911 Carrera GTS, un model pe care l-am condus și noi. Ce-i drept, nu cât ne-am fi dorit, dar asta și pentru că oricât timp ai petrece la volanului unui Porsche 911, tot nu este de ajuns.
Înainte să citești mai multe despre noul 911 GTS, te invităm să urmărești clipul video realizate cu mașina de test.
PREZENTAREA VIDEO A MAȘINII TESTATE DE NOI
Un model iconic care nu are defect. Cu generatia asta a atins perfectiunea ! Iar 200 de mii e un pret decent pt. ce ofera tinand cont ca sunt masini de 350 de mii plus si mai mult care nu ating perfectiunea lui 911.