
Interior
Până acum, mașina condusă de noi nu a fost cu nimic diferită de un 911 Carrera 4 GTS facelift obișnuit. De abia acum începi să îți dai seama de ce costă cu aproape 100.000 de euro mai mult.
Așa cum spuneam, fiecare dintre cele 10 exemplare 911 Carrera 4 GTS Tribute to Transfăgărășan este unic, fiind personalizat după bunul plac al proprietarului. Unii au optat pentru o tapițerie din tartan, alții pentru culori mai îndrăznețe. Cel care a comandat mașina testată de noi a optat pentru o temă care să nu iasă atât de mult în evidență.
Vorbim despre o tapițerie din piele neagră și foarte multe accente și cusături contrastante în nuanța Roșu Guards. Această culoare apare inclusiv pe fundalul turometrului și pe fundalul ceasului analog, parte din pachetul Sport Chrono.
Acum, indiferent de felul în care este personalizat interiorul, primești câteva particularități de design cum ar fi logo-ul Tribute to Transfăgărășan în relief pe cotiera centrală, inscripția Tribute to Transfăgărășan 50 Years în partea dreaptă a bordului și reprezentarea grafică a drumului montan brodată pe tetierele scaunelor din față.
Până și preșurile și pragurile sunt inscripționate cu numele acestei ediții limitate. Să nu mai vorbim despre cheie.
În rest, ai toate dotările de lux cu care vine un 911 GTS facelift. Mă refer aici la volanul îmbrăcat în piele, cu funcție de încălzire, la scaunele față reglabile electric pe 18 direcții, cu funcție de încălzire și ventilație și la sistemul audio Bose Surround.
Nu totul este, însă, lapte și miere. De exemplu, tunelul central acoperit cu plastic negru, lucios. Un magnet pentru praf și, mai ales, pentru amprente.
Și vei avea multe amprente aici, având în vedere că pe tunelul central regăsim destul de multe butoane fizice, inclusiv pentru sistemul de climatizare.
Apoi, spațiile de depozitare din habitaclu nu sunt foarte generoase. Buzunarele din portiere sunt destul de limitate ca spațiu, în tunelul central ai un suport pentru pahare (și un al doilea în partea dreaptă a bordului), iar în cotiera centrală regăsești doar un spațiu de încărcare prin inducție pentru telefon și două porturi USB-C.
Noul 911 GTS poate fi comandat fără banchetă, dar bifarea acestei opțiuni este gratuită. Noi am avut-o, dar nu putem spune că ajută foarte mult, în sensul că spațiul aici este foarte limitat, pentru pasagerii adulți, cel puțin. Așadar, o poți utiliza ca un spațiu de depozitare suplimentar.
Ai un motor montat în spate, așadar portbagajul a fost mutat sub capotă. Are o capacitate de 135 de litri, adică îndeajuns pentru două rucsacuri sau un troler de dimensiuni medii.
Mercedes-AMG GT Coupe este ceva mai util, din acest punct de vedere, având un portbagaj de 321 de litri.
Aproape 100.000 de Euro in plus fata de modelul standard pt cateva abtibilde si dungi colorate ... nu e de mirare ca trebuie sa faca articole dedicate sa vanda cele 10 masini. Din care una e deja la Muzeul Tiriac, by the way ... Cand cu circa 90.000 de Euro (cu discountul curent) poti lua un BMW M4 Competition cu 530 CP, 650 Nm care are bancheta spate, portbagaj mare, suspensie adaptiva, diferential blocant spate si performante apropiate ...