
Tehnologie
Chiar dacă designul lui Porsche 911 a rămas, în mare parte, la fel de-a lungul anilor, modelul german a fost îmbunătățit încontinuu, în special din punct de vedere al tehnologiei.
În primul rând, odată cu acest facelift, germanii au înlocuit celebra "cheie" cu un buton de la care pornești și oprești motorul. În bună tradiție Porsche, acest buton este montat tot în stânga volanului. O trimitere la vechiul start de la Le Mans.
Apoi, avem un instrumentar de bord complet digital, de 12.6 inch, personalizabil.
Grafica este calitativă, iar informațiile afișate nu sunt îngrămădite, astfel că pot fi citite cu ușurință. Unde mai pui că ai la dispoziție 7 afișaje, pe care le modifici cu ajutorul unui buton de pe volan.
Display-ul central al sistemului multimedia are 10.9 inch și oferă conexiune Apple CarPlay și Android Auto fără fir. Și în cazul său, grafica este una destul de simplă, dar calitativă, fără multe artificii care să îți distragă atenția de la condus.
Nu lipsește zona de încărcare prin inducție pentru telefoanele mobile. Dacă nu vrei să o utilizezi, ai la dispoziție porturi USB-C în cotiera centrală.
Vorbim despre o mașină care stă foarte aproape de asfalt, așa că un sistem foarte util este SmartLift. Cu ajutorul datelor primite de la sistemul de navigație, mașina știe unde ai folosit sistemul de ridicare a punții față (pentru a trece peste limitatoare de viteză, de pildă), astfel că, dacă mai treci pe acolo, nu trebuie să apeși butonul dedicat. Puntea față se va ridica automat.
Aproape 100.000 de Euro in plus fata de modelul standard pt cateva abtibilde si dungi colorate ... nu e de mirare ca trebuie sa faca articole dedicate sa vanda cele 10 masini. Din care una e deja la Muzeul Tiriac, by the way ... Cand cu circa 90.000 de Euro (cu discountul curent) poti lua un BMW M4 Competition cu 530 CP, 650 Nm care are bancheta spate, portbagaj mare, suspensie adaptiva, diferential blocant spate si performante apropiate ...