Interior

5.0

Deși interiorul modelului nostru de test a fost destul de sobru, dominat de negru, nu ai cum să nu observi atenția la detalii și calitatea oricărui Porsche în care te urci. Pielea are o textură demnă de eticheta acestui model, Alcantara este folosită pe stâlpi și pe plafon, iar inserțiile Piano Black chiar sunt de lemn, nu o imitație ieftină de plastic.

Finisajele sunt așa cum te-ai aștepta de la unul dintre cei mai experimentați producători din industrie iar atenția la detalii incredibilă. Chiar și finisajele din portbagajul generos de 418 litri (cu 102 litri mai puțin decât în varianta non PHEV) sunt impecabile.

Există, însă, și zone în care s-ar putea face îmbunătățiri. De exemplu, spațiile de depozitare ar putea fi mai generoase, mai ales pe panourile ușilor. Știu, un detaliu de care țin cont doar unii nebuni, pentru că un Porsche este doar despre experiența la volan. Ei bine, detalii de acest tip devin enervante atunci când folosești mașina zilnic și ajungi să folosești tot suportul de pahare de pe consola centrală pentru telefonul tău mobil.

Cât despre spațiul oferit pentru pasagerii de pe cele două locuri din spate, nu pot spune decât că este decent spre generos. Ai loc suficient la picioare și la nivelul capului. Doar că ne-am dori, dacă se poate, să nu fim nevoiți să facem o rutină de contorsionism de fiecare dată când urcăm în ele. Deh, tributul plătit formelor sportive.

  • Porșe, miercuri, 31.05.2023 16:29

    cand numele masinii nu incape pe 2 randuri iti dai seama ca bullshit.ul e cat casa, la fel ca pretul

  • Trilu, vineri, 02.06.2023 07:17

    Portbagaj "generos de 418 litri"?! Funcția țigări expirate. Ce-i generos la 418l?