Tinuta de drum

5.0

Dacă te uiți la fișa tehnică a mașinii din galeria foto, s-ar putea să crezi că inginerii Porsche au luat-o razna. O mașină care nu e SUV, cu o greutate de 2.2 tone, nu are cum să se conducă bine, nu? Greșit!

Ca de obicei, inginerii din Stuttgart și-au depășit limitele și au reușit să creeze un pachet care te face să uiți câte kilograme cari după tine. Intervin aici, decisiv, sistemele de tracțiune integrală, puntea viratoare spate și sistemul inteligent de control al tracțiunii. Este de-a dreptul inexplicabil cum poate să stea, ca pe șine, acest monstru.

Sistemul de tracțiune integrală, la pachet cu diferențialul blocant de pe puntea spate se agață de asfalt cu o îndârjire demnă de filmele cu Rocky. În acest caz, ultima repriză e sinonimă cu limitele fizicii. Cuplul livrat instantaneu preia eforturile și te propulsează din viraj așa cum numai o mașină creată de Porsche știe. Nu mai vorbesc despre faptul că direcția este incredibil de precisă, iar volanul îți oferă un nivel de încredere pe care nu-l simți în foarte multe mașini.

Modelul aici de față a beneficiat și de un sistem electronic de stabilizare, la 48V, care este alcătuit din motorașe montate în dreptul fiecărei roți. Rolul lor este acela de a menține echilibrul aproape intact. Ruliul pare că dispare complet în acest context, iar ceea ce ar trebui să fie considerat un „break” devine o mașină sport. Deci, titulatura Sport Turismo este justificată în acest caz.

  • Porșe, miercuri, 31.05.2023 16:29

    cand numele masinii nu incape pe 2 randuri iti dai seama ca bullshit.ul e cat casa, la fel ca pretul

  • Trilu, vineri, 02.06.2023 07:17

    Portbagaj "generos de 418 litri"?! Funcția țigări expirate. Ce-i generos la 418l?