Tinuta de drum

4.0

Noul Renault 4 E-Tech se conduce aproape la fel ca și Renault 5 E-Tech, iar acesta este un lucru bun. Este o mașină care se conduce foarte plăcut, este manevrabilă, și pune accentul pe confort, spre deosebire de fratele său mai mic, care pune accentul pe sportivitate.

Direcția este bine echilibrată, pentru o mașină de familie. Cu alte cuvinte, nu este nici foarte greoaie, dar nici prea asistată.

Suspensia este și ea reglată pentru confort. Absoarbe destul de bine imperfecțiunile din asfalt, însă suspensia spate este puțin zgomotoasă la denivelările mai accentuate.

Funcția One Pedal este foarte utilă în oraș, pentru că poți conduce folosind o singură pedală. Pedala de frână o apeși doar în situații extreme. În rest, dacă ai un stil de condus preventiv, poți conduce lejer cu o singură pedală.

Această funcție o poți utiliza și pe drumurile virajate, pentru a conduce cât mai fluid posibil.

  • Matei_cel_nou, luni, 26.05.2025 13:30

    O mașină foarte reușită, ca și R5.

  • Jian de la Calafat, luni, 26.05.2025 21:02

    A ajuns R4e sa faca meci nul cu masa proprie a unui Talisman Tce 225! E clar. Renault este pe drumul cel bun.....:-) R4e ramane o calomnie care nu face decat sa reconfirme autocratia deciziilor tembele. Da, asta-i stare de fapt atunci cand nu exista alternativa, atunci cand suntem obligati sa digeram exclusiv abordarea EV. Tce 90 /110 sunt doua motorizari care se mulau perfect pe R4, ca sa nu mai amintesc ca-n atat de necesarele abordari ICE acest model legendar devenea si considerabil mai accesibil.

  • zarnesteanu, luni, 26.05.2025 22:32

    Mie imi place foarte mult. Nu doar ca isi respecta traditia, dar R4 se vrea varianta practica a lui R5. Masinuta are tot ce-i trebuie in afara de range. E prea putin pentru 2025, ar trebui un minim 480-500km. Daca ar avea si o viteza de incarcare buna, ar mai fi o singura problema pentru cei care stau la bloc: reteaua de incarcare. Nu stiu cum e situatia in Europa, dar in America de Nord lucrurile merg din ce in ce mai bine. Dar, ca si aici, daca ai casa si poti incarca relativ ieftin, nu vad de ce nu te-ai descurca cu un R4/R5 intr-un oras european. As zice chiar ca sunt perfecte pentru mediul urban. Sorry @Jian, n-am vrut sa pun sare pe rana :)

  • Trilulilu, luni, 26.05.2025 23:49

    400 km range declarat, dar în realitate undeva pe la jumătate?! Tragic. După ce am citit asta, restul este inutil.

  • Elektrikkk, marţi, 27.05.2025 00:00

    Nu sunt fan Renault dar R5 foarte reușită iar R4 şi mai şi !! Bravo Renault ! Plus, consumul de 16 kwh / 100 km pe autostradă este foarte bun !! Oricum la un mers real mediu oraş / autostradă ai un 300 km asiguraţi, ceea ce pentru România este îndeajuns.

  • Alin, marţi, 27.05.2025 19:40

    Ahahahha, ce preturi de nebuni. Pret de pornire 35.000 euro. Ahahha, pt o tigaie lowcost, Pret corect 10.000 euro cu indulgenta. si maxim 12k Acum intelegem de ce urla hotii astia imputiti la politicienii UE ca nu vor masini din china. Piata libera e buna numai cand castiga ei, dar cand concurenta e corecta, nu le convine, ca vor sa se imbuibe pana explodeaza profitul din ei. Cum mah, sa ceri 37.000 eur pe tigaia asta. Mai ai vreo 2000 euro si cumperi tesla 3, care e lider ca electric, iun toate aspectele.