Renault Captur

1.5 Blue dCi 115 CP, Aut7, Intens
4.2
de Cornel Șocariciu, Foto: Renault România, joi, 5 martie

Veteran

Renault Captur a apărut pe piață într-un moment în care în segmentul SUV-urilor subcompacte exista un singur rival: "vărul" Nissan Juke. Dar acest lucru se întâmpla în 2013.

Între timp, segmentul SUV-urilor de clasă mică a devenit unul extrem de aglomerat, producătorii de volum având cel puțin câte un reprezentant în clasă. Aproape 20 de SUV-uri de clasă mică sunt disponibile pe piață, iar noul Captur va încerca să demonstreze tuturor că poate depăși performanța vechii generații.

Actualul Renault Captur nu propune doar mai mult spațiu, ci promite să ofere confort și tehnologii moderne la pachet cu o gamă de propulsoare gândită să satisfacă gusturile majorității.

Primul contact pe care l-am avut cu noul Captur a fost în Grecia în cadrul testului internațional. Dacă atunci am avut la dispoziție doar motorizări pe benzină, în cadrul testului organizat de divizia Renault din România, au apărut și unitățile diesel. Am ales versiunea 1.5 Blue dCi echipată cu transmisia automată EDC cu șapte rapoarte.

  • fan skoda, joi, 05.03.2020 10:39

    Un SUV corect. Are multe dotari in standard, este frumos, este corect. Farurile in forma de C sunt foarte frumoase si ele. Faruri si stopuri Full LED. Imi place. Are 5 stele EuroNCAP. Portbagajul este mare. Daca dai bancheta la maxim in fata ai 536 l, valoare de segmentul C. SUV de segment B cu spatiu de segmentul C. Perfect. Este un SUV destinat tinerilor care stau in oras, dar mai pleaca si prin calatorii. Acceleratia 0-100 se putea mai bine de 11 secunde. Dar este un SUV care nu va iesi de multe ori din oras. Este un SUV facut pentru plimbari in oras si cateva calatori vara. @AM " în timp ce Skoda Karoq este și mai "fâșnet" (10.4 secunde pentru 0-100 km/h). " Eu cred ca este Skoda Kamiq. " Doar Skoda Kamiq oferă o valoare mai mare decât cea trecută de francezi în fișa tehnică a lui Captur."

  • cornel.socariciu, joi, 05.03.2020 11:00

    @fan skoda Mulțumim pentru observație.

  • mk8, joi, 05.03.2020 12:39

    Daca 1,33 TCE de 130 CP a consumat exact la fel in testul vostru (6,8 l/100 km) nu mai vad rostul dieselului. Nu doar mai greu, lent si zgomotos, ci si mai SCUMP. Inclusiv de intretinut... dar mai ales de reparat. Si cu RCA umflat + impozit mai mare cu 10 lei. :) PMC, iti recomand sa te ascunzi deci intr-o pestera undeva.

  • Edikkk, joi, 05.03.2020 13:03

    Foarte frumos, nou, dar uzat moral, învechit Aşteptăm versiunea E-Tech non plugin dar mai ales E-Tech PHEV !!

  • Anonim, joi, 05.03.2020 13:04

    MK 8 am avut Renault cu o astfel de motorizare 1.5 dci daca sti sa mergi cu el nu trece de 5 afara si 7 in oras . Cei de la AM nu sunt un reper in privinta consumurilor scoase . Cu un rezervor de 60 l Megane 2 am mers Timisoara - Viena si retur fara sa alimentez .

  • netam-nissan, joi, 05.03.2020 13:18

    am o flebete pt renouri ca sint fratii lu nissan cele mai bune masini de pe planeta. chiar si skodele sint trucaje pe linga ele. uite tiida sedan al meu la 300 mii km consuma tot 6,8 litri - de ulei, dar nu se pune ca am socotit la mia de km. o problema am doar cu cititul testelor de aici ca mi-am imbunatatit prea mult vocabularu de motostivuitorist fara cultura in cap dupa cum mi-a zis azi sefu ca de ce vorbesc cu atitea ghilimele. el ma intrebase cind car mormanu de paleti din curte si eu i-am raspuns cam in figuri dar fara intentie cam asa: mizez sa bifez cantitatea generoasa de paleti sefu, dar nu pot sa gestionez resursele propuse in dreptul valorii maxime de viteza pregatite de producatorul motostivuitorului meu pina nu va primii o noua generatie mai generoasa.

  • hazard, joi, 05.03.2020 13:27

    24 de mii de euro pentru un "SUV" :))) trebuie sa iubesti fooooarte tare Renault sa dai atatia bani pe un Captur.

  • adi_10, joi, 05.03.2020 13:46

    este o masina interesanta dar sunt de acord cu ce spune @hazard, trebuie sa iti placa mult de tot Renault ca sa dai 24.000 de euro pe acest mini suv. am condus modelul anterior si nu m-a dat pe spate cu nimic. sunt multe masini pe care le poti lua la banii astia mult mai ok ca acest Captur

  • cosmin dicu, joi, 05.03.2020 15:45

    Salut! Nu te speria!E pret de lista...mai scade si tu un cca.10%la dealer+rabla si o sa vezi ca nu depasesti 20-21ooo euro benzina/motorina full! Ia configureaza tu ceva SIMILAR de la Vag si scade un maxim 5%+rabla si o sa vezi diferente de 3-6000e si mai vorbim atunci daca se merita..

  • cosmin dicu, joi, 05.03.2020 15:47

    Adi 10-uite-te la raspunsul meu dat lui Hazard! Pana la urma e o optiune de gust/bani in buzunar,pentru ca fiabilitatea,costurile de mentenanta si revanzarea,la orice Renault-nu le pierzi in 7ani/150000km fata de orice din grupul Vag...binenteles daca esti corect si le pui pe hartie...

  • PMC, joi, 05.03.2020 15:56

    @mk8: citeste comentariul lui Anonim si baga-ti capul in nisip, ca strutul. :) Zi de zi, Diesel deasupra tuturor! PS: cica un motor de care-ti vei aminti cu plancere cand consumurile din showroom-uri o sa fie exptimate in kWh. Aaaahahahahahaa :))) Am ras bine. :))))

  • PMC, joi, 05.03.2020 15:57

    Uitasem o veste buna pentru elecrtificati :) https://www.marketwatch.com/story/after-refreshing-month-tesla-bear-predicts-biggest-single-stock-bubble-in-this-whole-bubble-market-will-hit-zero-2020-03-01

  • mk8, joi, 05.03.2020 17:38

    PMC: Mere, pere si belele nu se compara intre ele. :) Mai trage o data deci. Fiindca vorbirea e despre ACEEASI masina condusa de ACELASI om (Captur-2 / Cornel) si nu aiuram despre ALTE masini ne-suvulestilizate deci mai usoare si mai aerodinamice (Megane) si cu ALTE versiuni de motor (ca stimabilul Anonim sigur nu a condus DCi-ul de 115 CP.) Hai pa ca respir greu dupa asa mega-postare. Stau si la stop in fundul unui DCi mai obosit de fapt.:) Si nu, nu m-am electrocutat dar sigur am baut benzina.

  • Edikkk, vineri, 06.03.2020 11:48

    Bravo Automarket pentru prezentare. Foarte frumoasă, fluidă, detaliată. Dacă au consumul mare - de ce nu au mers la consum Dacă au consumul mic - de ce nu au mers "real" cârcotaşi oamenii, cititorii în cazul nostru Pentru cei care o consideră scumpă la preţ... Ori sunt săraci lipiţi (nu e vina lor) Ori sunt MARI IPOCRIŢI ŞI NESIMŢIŢI ! Adică un VW umflat la preţ cu pompa dar mai prost la fiabilitate şi mai urât decât Captur este.... preţ bun dar Renault nu !!! De câte ori a câştigat VW Formula 1 ???? La constructori? ZERO BARAT ! Dar uite aşa fac bani germanii cu spălaţii pe creier. VW a ajuns o maşină a încrezuţilor, că ei sunt sânge albastru superior, dar ei umblă cu maimuţa!

  • Anonim, vineri, 06.03.2020 11:55

    MK 8 Nu am condus DCI -ul de 115 cp am avut 1.5 DCI 100 CP varianta euro 3 an de fab 2006. Dar chiar daca o sa te deranjez iti spun ca 1.5 dci 115 cp de pe Captur CLAR are consumuri mai bune ca varianta de 1.33 benzina . Motorizarea 1.5 dci este una dintre cele mai fiabile de pe piata nu degeaba au preluat si cei de la Mercedes acest motor . Fosta mea masina care am vandut-o unui coleg are acuma 200 de mii de km, merge foarte bine nu a avut interventii la motor sau injectoare schimbate .

  • fan skoda, vineri, 06.03.2020 12:00

    @Edikkk VW este o marca foarte fiabila. Sunt VW-uri care au si peste 20 de ani si cateva sute de mii de kilometri si tot functioneaza. Eu zic sa te documentezi. Sunt foarte fiabile. Si sunt foarte frumoase. Acest Renault este frumos, dar nu va tine 20 de ani ca un VW. Uite un videoclip cu un VW Golf 2 GTI, dupa 30 inca functioneaza: youtube.com/watch?v=HtfD83vrWkU

  • mk8, vineri, 06.03.2020 12:14

    @Anonim: Deloc deranjat dar sigur nu m-am facut inteles, oricate majuscule am bagat pe tzeava. Nu neg deci consumurile TALE obtinute cu stilul TAU de condus si mai ales cu masina TA, nici noua, nici SUV si nici cu motorul de aici. Si mai clar: stimabilul Cornel Socariciu a condus in ACELASI stil ACEEASI masina in doua versiuni de motorizare, diesel si benzina, obtinand consumuri medii IDENTICE... asta daca nu a comis typos. p.s. Iar discutia nu era despre fiabilitatea dCI-urilor, demult optimizata vs. rateurile initiale injectoriale :) (amicii dCI-dacioti stiu de ce...)

  • @fan skoda, vineri, 06.03.2020 12:48

    Prietene, tu compari VWuri de acum 5 secole cu masinile actuale, ce-ai fumat?

  • fan skoda, vineri, 06.03.2020 12:50

    @@fan skoda Nu le-am comparat. I-am zis doar lui @Edikkk ca VW este mai fiabil decat un Renault. Tu ce-ai inteles ?

  • adi_10, vineri, 06.03.2020 14:23

    @Cosmin Dicu - eu sunt posesor de Renault, am un Laguna din 2012 tot 1.5 DC 110CP de care sunt in mare parte multumit. dar am condus si acest Captur, varianta anteriora si mie nu mi-a placut deloc. si vorbind de programul Rabla, este valabil pt orice masina, nu doar pt Renault. de ex cu banii astia eu mi-as lua un Mazda 3 Sedan 2.0 hybryd. merge si arata impecabil. acum depinde si de gusturi

  • PMC, vineri, 06.03.2020 14:24

    @mk8: eu nu contest consumurile prezentate de ziaristul in cauza. Poate asa o fi, i-au iesit consumuri identice. In general vorbind, da-mi voie sa am rezerve insa. E un adevar general acceptat si bine cunoscut ca Diesel e cu mult sub Otto la consumuri. Chiar si mazda, cu al lor Skyactive-X pe care l-au trambitzat cu un an inainte de lansare ca o sa aiba consumuri de Diesel, chiar si ala a dat-o de gard plenar in teste. Daca vre-un motor pe benzina ar putea fi facut sa scoate aceleasi consumuri, ar fi cu adevarat o revolutie, dar in ciuda tuturor eforturilor celor mai buni ingineri din lume in termodinamica, se pare ca unele lucruri se incapataneaza sa nu se lase schimbate. O fi natura? O fi nesansa? Nu se stie... :) Pana atunci, Zi de zi, Diesel deasupra tuturor! :D

  • LUCCI LUCIANO, vineri, 06.03.2020 18:00

    Am condus-o la drive test, in varianta 1.0 Tce echipare full. Multe plusuri dar si 3 minusuti mari: !. Bancheta este pt doi adulti clar si este mult mai scurta decat ai gandi, vazand masina la exterior. 2. Pretul. 23.000 euro echiparea Intense( full) pt o masina cu cel mai puternic motor de 1.3 L si 4 locuri..... 3. Cele mai puternice au motoare, sunt de 1.3 benzina cu 130 si 155 de cai. Repet: 155 C.P. Care au pe spate frane pe tamburi !!!! In 2020!!!!

  • LUCCI LUCIANO, vineri, 06.03.2020 18:08

    Revin cu dorinta de a anula punctul 2. Am vazut cat costa T-Roc de 1.5 150 CP, 4X2... 31.000 EURO...Scuzati , VAG....

  • fan skoda, vineri, 06.03.2020 19:15

    @LUCCI LUCIANO VW ofera mai multe dotari decat Renault. VW T-roc este atat de scump pentru ca este foarte dotat. Dotarile costa.

  • cosmin dicu, sâmbătă, 07.03.2020 08:42

    Fan Skoda!Cum poti sa spui ca VW ofera dotari?!!!FALS! Masinile celor 3 de volum,pe aceeasi treapta de echipare,au dotarile Renault-ului (si nu numai)cu o treapta inferioara cel putin.Apoi ca sa pui,ti le baga in pachete-adica cupleaza 3 elemente,tu vrei 2 si uite asa te duci MULT mai sus la pret. Exemplu concret -Skoda Octavia 3-la faruri-full led,fata spate si proiectoare cu cornering=cca.1100e -Renault Talisman-clasa superioara-cele 3 elemente costa=770e Exemplele pot continua...

  • fan skoda, sâmbătă, 07.03.2020 09:45

    @cosmin dicu VW ofera mai multe dotari decat Renault. Uita-te la dotari standard si compara cu dotarile standard Renault.

  • daniel, sâmbătă, 07.03.2020 12:57

    Foarte reusita masina

  • Edikkk, duminică, 08.03.2020 08:41

    Concluzie Renault Captur 24.000 € VW T-ROC 31.000 € cine are figuri şi aere plăteşte sigla cu 6000€ şi este recunoscut de toţi în trafic

  • fan skoda, duminică, 08.03.2020 11:00

    @Edikkk VW T-roc 1.5 150 cp, manuala, echiparea Design, cu dotari optionale: "Guide&Inform" servicii mobile Actionare electrica hayon Active Info Display- afisaj digital Aer conditionat automat Air Care Camera Rear View Comanda vocala Detector oboseala Faruri LED MID Light Assist Pachet iarna Pachet scaune comfort Park Assist Priza 12V in consola centrala spate Radio CD Composition Media Sistem de navigatie Discover Media cu VW Connect Pret: 28.495 euro Cu foarte multe dotari standard: Bare longitudinale negre pe plafon Carcase oglinzi exterioare in culoarea caroseriei cu partea inferioara neagra si manere usi in culoarea caroseriei Caroserie in 4 usi Fara inscriptionare cilindree Geamuri laterale si luneta termoizolante, in tenta verde Lampa ceata spate Dotari interior 3 tetiere spate Bancheta spate cu spatar rabatabil asimetric si cotiera centrala spate Butoane reglare oglinzi si intrerupatoare lumini cu elemente cromate Cotiera fata si priza de incarcare USB Insertii decorative "Limestone grey" pentru plansa de bord pasager si usi fata (incepand cu sapt.productie 48/2019) Levier schimbator de viteze imbracat in piele Pachet fumatori Scaune fata confort Scaune fata reglabile pe inaltime Sertar sub scaun pasager Tapiterie stofa Tracks 4 Siguranta ACC si Front Assist, inclusiv Autonomus Emergency Braking Airbag cortina fata/spate si airbag-uri laterale fata Airbag frontal pentru sofer si pasager cu posibilitatea dezactivarii airbag pasager Asistent pornire in rampa Centuri de siguranta in 3 puncte fata/spate cu reglaj pe verticala a celor din fata. Frana de stationare electronica inclusiv functie Auto-Hold Lane Assist asistent pentru mentinerea masinii pe banda de circulatie Pedestrian monitoring Sistem de avertizare sonora si luminoasa pentru neprindere centuri de siguranta fata / spate Sistem electronic de control al stabilitatii masinii(ESC)cu recomandarea treptei de viteza, inclusiv ABS,ASR,EDL EDTC si sistem de stabilizare a remorcii. Sistem monitorizare presiune pneuri Suporti prindere isofix pentru 2 scaune copil pe bancheta din spate Triunghi reflectorizant Functionalitate Aer conditionat manual Computer de bord "Plus" afiseaza informatii suplimentare despre temperatura uleiului de motor, viteza de rulare, limitare de viteza pentru anvelope de iarna si functiile de lumini si vizibilitate Geamuri electrice Inchidere centralizata cu telecomanda, 2 telecomenzi Lumini pentru citit fata Oglinda retrovizoare interioara cu sistem automat antiorbire Oglinzi exterioare reglabile electric si incalzite separat Oglinzi make-up iluminate in parasolare Oglinzi make-up in parasolare Senzor de ploaie pentru activarea automata a stergatoarelor Servodirectie electromecanica,reglabila in functie de viteza Sistem start-stop si sistem de franare cu recuperarea energiei Suspensie spate intarita Sisteme multimedia Pachet conectare interfata Bluetooth pentru telefonie mobila (HFP, AD2P, AVRCP) interfata USB-C (doar pentru radio standard) Radio Composition Colour (display TFT touch-screen capacitiv, color, cu diagonala de 16,5 cm, cititor de carduri SD,2 incinte acustice fata, tuner FM cu antena diversity pentru receptie imbunatatita si egalizator cu 3 frecvente) We Connect Go Jante / Roti Anvelope 215/60 R16 Set de pana Tire Mobility, inclusiv compresor de 12 V si lichid de vulcanizare (pentru masini incepand cu saptamana 11/2018 de productie) Activare automata faruri cu lumini de drum permanente LED, functie Leaving Home si manuala Coming Home. Blocuri optice spate LED Faruri de ceata cu functie cornering Parbriz din sticla termoizolanta Stergator luneta cu temporizator Volan multifunctional piele Concluzie: Are foarte multe dotari standard. Pretul fara optionale: 23.316 euro.