Siguranta

3.5

Actuala generație Renault Captur este un SUV de 5 stele, potrivit celor de la Euro NCAP. Dar, odată cu facelift-ul, punctajul maxim a scăzut la 4 stele. 

Protecția pasagerilor adulți a fost notată de inginerii Euro NCAP cu 76%, iar protecția copiilor a primit un punctaj de 80%. Capitolul dedicat protecției utilizatorilor vulnerabili ai drumurilor a fost notat cu 76%, iar sistemele de siguranță au funcționat corect, motiv pentru care Captur a primit un calificativ de 69%.

Ca o comparație, înaintea acestui facelift, Captur oferea o protecție pentru adulți de 96%, o protecție pentru copii de 83%, o protecție pentru pietoni și bicicliști de 75%, iar sistemele de asistență erau notate cu 74%.

  • ds, vineri, 01.11.2024 13:37

    "câțiva zeci de kilometri" Pe bune? Mă copii, acordul se face cu numeralul, indiferent de genul substantivului care urmează după "zeci". Hai, să vă fie mai ușor: Câte zeci? Câteva. Sau, câți zeci? Câțiva? Așa că faceți bine și corectați. Și mai puneți mâna și verificați textele că vă faceți de pomină cu greșeli de clasa a șaptea.

  • !!!, vineri, 01.11.2024 14:02

    Ai ramas in urma, baiatu' meu. Vezi ca_Captur Facelift are patru stele la testele Euro NCAP, nu cinci. Pune mana si corecteaza rapid, ca-i o greseala semnificativa.

  • Volvo franchise, vineri, 01.11.2024 14:06

    Ante facelift - Vmax 205 km/h Post facelift - Vmax 180 km/h

  • ds, vineri, 01.11.2024 14:50

    Adică bateți câmpii cu cele 5***** pe care le puneți voi! Asta vrea să spună @! - ocupanți adulți 76% - ocupanți copii 80% - pietoni 76% - sisteme de siguranță 69% Chiar vă faceți de râs.

  • ^, vineri, 01.11.2024 15:57

    Ce naibii sa se mai faca de ras? Vorbim despre automarket, site-ul care i-a acordat trei stele Daciei Spring la capitolul Siguranta, in conditiile in care aceasta s-a facut de ras la testele Euro NCAP si nu a obtinut decat una singura (cu un nivel de protectie de 49% pentru ocupantii adulti!!!). "That ship has sailed", dupa cum ar zice un mester.

  • DAN, vineri, 01.11.2024 19:14

    Toate bune si frumoase, dar nu inteleg de ce la un motor pe benzina modern si mai ales cu sistem mild hybrid (care ar trebui sa mai umple eventualul gol de turbo) inca exista o intarziere inexplicabila la acceleratii bruste. Au ajuns cumva cutiile cu convertizor (cele bune evident, precum ZF) sa fie mai rapide in reactii ca cele cu dublu ambreiaj? Ciudat.

  • K62i, vineri, 01.11.2024 19:24

    serios? cum faceti calculul de consum? ceea ce afișează calculatorul? nu prea este real ,consumul rel se face se la plin la plin ,conform km efecruati, calculatorul face media pe ultimii o suta de km!

  • Banditos, vineri, 01.11.2024 20:24

    @K62i..."calculatorul face media pe ultimii o suta de km!" ????

  • StM, vineri, 15.11.2024 21:03

    Ciudata asta cu viteza maxima. Sa intelegem ca asta e cu facelift si cu limitare? Ca alta explicatie nu ar fi. Sau e vorba de o greutate mult mai mare? Sau o altfel de softare a cutiei de viteze? Ceva nu miroase bine...