Interior
Am ajuns în zona unde Renault a operat ceva mai multe modificări. În primul rând, francezii au schimbat designul volanului, au folosit materiale de o calitate mai bună și s-au gândit să restilizeze și scaunele. Pe planșa de bord apare un plastic prietenos la atingere și cu o textură moale. Din toată această atmosferă nu aveau cum să lipsească elementele din plastic lucios, un laitmotiv pe ultima generație a modelelor Renault de clasă B.
Francezii s-au gândit să schimbe și mai mult atmosfera din habitaclu, motiv pentru care au folosit ceva mai mult material pentru antifonare. Astfel, zgomotul resimțit în cabină s-a diminuat. Spațiile de depozitare nu lipsesc: Captur facelift oferă o cotieră centrală, două suporturi de pahare, un buzunar nou în zona superioară a planșei de bord și același sertar care înlocuiește torpedoul. Un alt element în plus îl constituie apariția plafonului panoramic.
Fiind un crossover de lifestyle, Captur încă nu afișează acel interior minimalist potrivit pentru segmentul de public pe care și-l dorește. Dar să nu uităm că acesta este doar un facelift, iar noua generație ar putea să ofere acele retușuri așteptate. În cadrul testului internațional am condus versiunea de echipare Initiale Paris. Dacă ne uităm puțin în urmă vom observa că până în acest moment Renault nu a adus această versiune în România și există șanse mari ca ea să nu fie disponibilă nici de aici înainte.
Spațiul pentru pasagerii din spate este și el suficient, însă cei cu o înălțime peste medie s-ar putea să fie deranjați de zona disponibilă în dreptul capului. Portbagajul lui Captur facelift măsoară 377 de litri. Doar Honda HR-V și Peugeot 2008 reușesc să depășească această valoare.
"cel mai bun chirurg "? cord/? ficat? nu, facelift.