Interior
Noua generație Clio beneficiază de unele dintre cele mai bune materiale din segmentul său. Plasticul tare este bine “ascuns”, astfel că interacțiunea cu planșa de bord, consola centrală sau fețele ușilor față este una plăcută.
Scaunele au fost refăcute și oferă o susținere laterală mai bună, fapt ce contribuie la creșterea ergonomiei. Spațiile de depozitare au fost înmulțite. De menționat spațiul pentru telefonul mobil la baza planșei de bord. Acesta are o suprafață aderentă care oferă și încărcare prin inducție.
Spațiile de depozitare din portiere sunt și ele generoase. În schimb, cotiera lipsește în cazul versiunii testate de mine, unul dintre puținele minusuri ale acestui interior. Renault susține că noul Clio a câștigat 26 de mm pentru genunchii pasagerilor spate, însă francezii ar mai putea îmbunătăți aspectul legat de locul la picioare pentru cei de pe banchetă.
Portbagajul de 391 de litri reprezintă o valoare bună în segment, principala lui problemă fiind aceea că butonul de deschidere este poziționat imediat deasupra numărului de înmatriculare. Astfel, te murdărești ușor pe timp de ploaie.
Trei teste cu Renault Clio scrise de trei jurnalisti AM. Doua erau destule. @AM La "Nu ne-a placut" este portbagajul. Eu cred ca este butonul de deschidere al portbagajului, nu portbagajul in sine. "Portbagajul de 391 de litri reprezintă o valoare bună în segment, principala lui problemă fiind aceea că butonul de deschidere este poziționat imediat deasupra numărului de înmatriculare. Astfel, te murdărești ușor pe timp de ploaie." Mie imi place masinuta. Este frumusica si foarte buna de oras. Este draguta. Si culoarea masinii din test este foarte frumoasa. In capitala, Clio a inregistrat un consum de 8.1 litri si un consum mixt real de 6 litri pe portiuni de autostrada si trafic. Cam mult pentru cat de mica este. Dar, masina este chiar ok. Desi, masina asta este facuta sa stea de obicei in oras, pentru ca este de oras. Deci, consumul este important sa fie mai mic. In rest, masina asta va sta in oras si poate cateva iesiri din oras. Dar, consumul este important. Totusi, 8.1 litri este mult. Portbagajul este foarte ok si spatios. In general, subcompactele, au spatiu in spate, la picioare mai mic. Nu este chiar un dezavantaj. Datele de consum din fisa tehnica, nu sunt chiar reale. Intotdeauna va fi un consum mai mare. Mai ales in oras, in trafic. Pe Renault Clio, cel mai bine se potriveste albastrul, dar si portocaliul. Dintre cele trei teste, asta a luat nota cea mai mica. Si acelasi motor, 1.0 100 cai Man5, testat de Bogdan Mirica a luat 4.2 stele. Aceiasi masina, acelasi motor, aceasi cutie de viteze, dar testata de alt jurnalist. Ma indoiesc ca o sa aibe un an intreg. Din cauza Covid-19, vanzarile de masini au scazut foarte mult. Deci de vanzari, nu stiu ce sa spun. Interiorul este foarte dragut si interesant. E bine ca are incarcare prin inductie. Volvo nu are. Una peste alta, masina asta este foarte draguta si buna pentru oras, poate si cateva iesiri. Interiorul a fost imbunatatit, design-ul este mai frumos, farurile imi plac foarte mult. Este o masina chiar buna. Frumos si interesant, si testul, chiar daca este al treilea cu Renault Clio. Este foarte buna de oras. Varianta RS arata foarte bine. Foarte agresiva si cu tendinte sportive. Este interesant de agresiva, de... 11.8 secunde 0-100 km/h, foarte inceata se pare. Viteza maxima este foarte buna, dar putea sa fie mai fasneata. Dar,100 de cai sunt suficienti. Este bine dotata. Pretul este ok.