Interior
În ultimii ani, producătorii au început să uite de calitatea materialelor pe care le introduc pe mașinile de segment B. Există modele unde plasticele de la interior nu doar că sunt tari, dar nu-ți oferă nici cea mai mică plăcere în momentul atingerii.
Renault a speculat acest lucru, iar în momentul proiectării lui Clio a ales să nu urmeze tendințele din piață. Așa se face că atunci când descoperi noul Clio vei avea parte de surprize majore. Plasticul folosit pentru planșa de bord este moale și bine finisat, poți opta pentru materiale care imită textura unui softshell, iar fețele portierelor parcă te îndemnă să le pipăi.
Ai un material moale și în zona consolei centrale, în timp ce finisajele acesteia au fost mult îmbunătățite. Desigur, vei descoperi și plastice tari, dar francezii le-au ascuns în zona inferioară a cabinei, astfel încât să interacționezi cât mai puțin cu ele.
Butoanele dispar aproape în totalitate, funcțiile acestora fiind integrate la nivelul sistemului de infotainment. Totuși, n-ar fi stricat ca francezii să păstreze un buton fizic pentru volumul sistemului audio, asta în condițiile în care pasagerul din dreapta va avea nevoie de multă precizie pentru a putea controla nivelul sunetului de la interior.
Volanul a fost redesenat, iar același lucru s-a întâmplat și cu satelitul de control al sistemului audio. Butonul de cruise control/limitator de viteză dispare de pe tunelul median, acesta fiind acum amplasat pe volan.
Dar Renault mai are un as în mânecă: 26 de litri pentru spațiile de depozitare de la interior. Este cea mai bună valoare din segment, iar francezii cu siguranță jubilează atunci când compară specificațiile rivalilor.
Iubitorii de tehnologie vor descoperi un instrumentar digital de bord, un nou ecran central și un suport pentru telefonul mobil care poate fi comandat și cu un sistem de încărcare prin inducție.
Spațiul oferit de locurile din spate a fost și el îmbunătățit, francezii amintind de un plus de 26 de mm în dreptul genunchilor. Totuși, o persoană cu o înălțime mai mare de 1.8 metri o să întâmpine probleme, în special în dreptul spațiului pentru cap. Portbagajul are un volum de 391 de litri, o valoare foarte bună pentru segmentul B.
Interesant articol ! Bravo AM ! Masina este interesanta si frumoasa. Imi plac foarte mult farurile ascutite in forma de C. Interiorul este frumos si bine dotat. Are materiale bune. Calitatea imaginilor sistemului la 360 de grade, la Nu ne-a placut, este un mare minus. In Bucuresti-ul foarte aglomerat, iti trebuie un sistem bun cu vedere la 360 de grade. Se poate trai si fara el, dar te ajuta acest sistem. Portbagajul este mare. Cutia automata este foarte buna in oras si aglomeratie. Este o masina frumoasa si ok. Are 5 stele EuroNCAP. Este o masina buna pentru oras.