Tinuta de drum
O nouă generație, o nouă platformă. Iar cu arhitectura CMF-B, Renault a reușit să readucă plăcerea condusului în clasa mică. Deși în segment există Mazda 2 și Fiesta, două modele care de-a lungul anilor au reușit să-și păstreze atuurile sportive, noul Clio micșorează acea diferență majoră în materie de performanțe dinamice.
Noua platformă este una rigidă, însă pentru confortul pasagerilor, inginerii Renault au optat pentru o setare "moale" a suspensiei. Comportamentului noului Clio este mult îmbunătățit, francezul reușind să-ți ofere confort chiar și atunci când drumul seamănă cu obrajii unui puști aflat la pubertate.
Suspensia este omogenă și reușește să absoarbă cu ușurință neregularitățile drumului, iar la interior, nu apar sunete neplăcute. Totuși, pe drumurile virajate, Clio își arată limitele rapid și dezvoltă un comportament subviratoriu atunci când încerci să forțezi inutil. Cu siguranță, viitorul Clio RS va repara acest aspect.
Direcția este una mult mai bună comparativ cu vechiul Clio, iar feedback-ul primit a fost îmbunătățit. În același timp, francezii introduc trei setări (Comfort, Regular și Sport), iar diferențele pot fi simțite cu ușurință.
Interesant articol ! Bravo AM ! Masina este interesanta si frumoasa. Imi plac foarte mult farurile ascutite in forma de C. Interiorul este frumos si bine dotat. Are materiale bune. Calitatea imaginilor sistemului la 360 de grade, la Nu ne-a placut, este un mare minus. In Bucuresti-ul foarte aglomerat, iti trebuie un sistem bun cu vedere la 360 de grade. Se poate trai si fara el, dar te ajuta acest sistem. Portbagajul este mare. Cutia automata este foarte buna in oras si aglomeratie. Este o masina frumoasa si ok. Are 5 stele EuroNCAP. Este o masina buna pentru oras.