Tinuta de drum
Renault Clio facelift rămâne în continuare o mașină de oraș, cu o manevrabilitate bună. Mi-a dovedit-o pe câteva străzi înguste și într-o parcare subterană din Bruxelles. Raza de bracare este mică, doar 10.4 metri, și o să te descurci rapid cu întoarcerea din trei mișcări.
Direcția ajută și ea, fiind în continuare destul de asistată și prietenoasă, chiar dacă nu mergi la sala de forță. Dacă alegi modul Sport, pentru că ai și un selector My Sense cu mai multe opțiuni de rulare, direcția devine simțitor mai rigidă și te implică mai mult pe sectoarele de drum virajat. Însă, feedback-ul pe care îl oferă e slab spre inexistent. Nu prea știi care sunt limitele aderenței.
Oricum, nu e tocmai indicat să cauți limitele fizicii cu un Clio facelift, pentru că rămâne o mașină agreabilă atunci când mergi liniștit. Poate menține un ritm alert, însă ai momente când instinctul tău de conservare îți va spune să iei o pauză.
Suspensia absoarbe decent gropile, chiar și cu jantele de 17 inch, însă, e drept, nici infrastructura belgiană nu ne-a așternut prea multe gropi pe traseu.
Superba masinuta. Varianta Alpine e senzatie. Consumul acela pe benzina e intr-adevar incredibil. Bravo Renault! Ati reusit sa mentineti pe piata o solutie excelenta. Vorba americanului: Never change the winning formula!